آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی هتل 5 ستاره با رویکرد بهینه سازی انرژی

دانلود مطالعات طراحی هتل

دانلود مطالعات طراحی هتل 5 ستاره با رویکرد بهینه سازی انرژی

 

کد: c_141

مقدمه

زمان زیادی است که معماران در طرح­های خود از تکنولوژی و فناوری­های عصر خود در روند کارهای خود بهره میبرند، با در نظر گرفتن پیشرفت علم در این دوره استفاده از این داده­ ها در معماری باعث رشد و تکامل این صنعت شده است. با بهره گیری از انرژهای پاک مانند: آب، باد، امواج دریا، خورشید، انرژی برقی­آبی، انرژی زمین گرمایی(ژئوترمال)، انرژی بیوماس (زیست توده) و دیگر انرژی­ها، میتوانیم در کاهش مصرف انرژی­های فصیلی و همچنین به کاهش آلودگی­های زیست محیطی کمک کنیم.

(رنزو پيانو : مایه تأسف است كه آدم به عنوان معمار ابزار و امكانات جدیدی در دسترس داشته باشد، اما نخواهد از آنها استفاده كند.).

امروزه در کشورهای پیشرفته استفاده از سامانه های خورشیدی رو به پیشرفت است، تا جای که اهمیت این نوع سامانه­های انرژی پاک به صنعت خودروسازی سرایت کرده است که میتوان به سازندگانی چون تسلا1 ، تویوتا2 و لوتوس3 اشاره کرد. بهتر است ما در کشور خود از این فناوری در صنعت ساختمان و در بخش معماری که مسئول طراحی است بهرمند شویم. در اینجا سعی بر ترکیب نمودن این فناوری (سامانه خورشیدی) با معماری را داریم.

 ايران در بين مدارهاي 25 تا 40 درجه عرض شمالي قرار گرفته است و در منطقه‌اي واقع شده كه به لحاظ دريافت انرژي خورشيدي در بين نقاط جهان در بالاترين رده‌ها قرار دارد. به گفته متخصصان با وجود ۳۰۰ روز آفتابی در بیش از دو سوم آن و متوسط تابش ۵,۵ – ۴,۵ کیلووات ساعت بر متر مربع در روز یکی از کشورهای با پتانسیل بالا در زمینه انرژی خورشیدی معرفی شده است.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.  

مطالعات طراحی هتل با رویکرد اکوتوریسم، مطالعات طراحی هتل 4 ستاره، مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی، مطالعات مجموعه اقامتی-گردشگری، مطالعات طراحی هتل، مطالعات طراحی هتل 5 ستاره، مطالعات طراحی مجموعه ی اقامتی تفریحی ساحلی، دانلود مطالعات طراحی هتل 5 ستاره با رویکرد بهینه سازی انرژی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی هتل 5 ستاره  با رویکرد بهینه سازی انرژی

فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 241 صفحه
حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *