دسته‌بندی نشده

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا مشاهده می کنید خرید پروژه های دانشگاهی به راحتی و در ۴ مرحله صورت میگیرد. قبل از هر کاری فایل پروژه ، پایان نامه و یا تحقیق مورد نظر خود را از طریق دسته بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. سپس، دکمه‌یخرید مربوط به فایل مورد نظر را زده و اطلاعات مورد نظر شامل آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.(دقت کنید آدرس ایمیل به صورت صحیح وارد شود چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال میشود).پس از درج اطلاعات با زدن مجدد کلید خرید به درگاه بانک هدایت میشوید و پس از پرداخت مبلغ فایل خود لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال میگردد. 

در ادامه می توانید مراحل خرید را به صورت تصویری مشاهده نمایید:

۱-ابتدا فایل مورد نظر خود را انتخاب نمایید، سپس روی دکمه پرداخت آنلاین و  دانلود محصول کلیک نمایید.

۲-بعد از این مرحله باید ایمیل ، نام و نام خانوادگی خود را به‌صورت صحیح وارد کنید، چرا که فایلی که خریداری نموده اید به طور اتوماتیک به این ایمیل ارسال می گردد. از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید. در انتها روی دکمه‌ی خرید کلیک کنید.


۳-سپس به صفحه پرداخت الکترونیکی وارد می شوید و با وارد کردن مشخصات کارت خود نسبت به خرید اقدام نمایید.

۴-بلافاصله پس از پرداخت موفقیت آمیز لینک دانلود به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می گردد.

 —————————————————————————————————————————————————————————————————-

توجه!!

دوستانی که امکان پرداخت الکترونیکی از طریق سایت برای آنان فراهم نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاههای خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، میتوانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *