آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی هتل ۵ ستاره به همراه نقشه های اتوکدی کامل

مطالعات هتل 5 ستاره، رساله هتل 5 ستاره، نقشه هتل 5 ستاره

کد: c_65

پیشگفتار(بيان مسأله)

در فرهنگ عامه مردم ايران سفر جايگاه ويژه‌اي از جهت گسترش اطلاعات‌، آگاهيها و شناخت انسان داردو انسان با تجربه در اين فرهنگ به انسان جهان‌ديده‌اي تبديل مي‌گردد كه به سير و سفر در اطراف و اكناف جهان پرداخته و از هر قوم و ملتي شناخت و نشانه‌اي در ذهن خود دارد.

با توجه به اين موضوع، در چند سال اخير هتل و هتل‌داري به صنعتي واقعي تبديل گرديده و از گسترش سريع و فوق‌العاده‌اي برخوردار بوده است، به طريقي كه مانند هر محصول صنعتي ديگر توليد مي‌شود، به طوري كه اين محصول صنعتي از قوانين و ضوابط بازار و محاسبات سودآوري تبعيت مي‌كند. بدون شك تأثير اين تحول از يك سو بهبود سطح نسبي خدماتي است كه در هتل‌ها از هر نوع عرضه خواهد شد و از سوي ديگر به تنزل چشم‌گير كيفيت معماري چه در سيما و چه در درون آن خواهد انجاميد.

بر همين اساس اهميت اين موضوع فراتر از آن است كه از روشهاي به اصطلاح«سريع و عقلاني» كه معمولا مي‌توانند خواسته‌ها را برآورده سازند، استفاده شود، يعني نمي‌توان و نبايدبه نوعي « كمال ارزان‌قيمت» دست يافت بلكه بيشتر بايد به كمك معماري‌ائي هماهنگ و منطبق با نيازها و با سازماندهي در خور، به طيفي از فضاها دست يافت كه قابل زنجيره شدن و تكرار مشابه از يك مكان به مكان ديگر با تشابهات اغراق‌آميز در جزئيات آن يعني فضايي بدون هويت نباشد، بلكه فضايي باشد مأنوس، كه به آن مي‌توان احساس تعلق نمود.

مقوله‌اي كه در اين پروژه به آن پرداخته مي‌شود، طراحي هتل در محدوده شهر مي‌باشد. در اين مطالعات سعي شده است پس از شناخت دقيق نوع مسافرين شهرستان ترکمن و قصد اصلي اين مسافرين و نيز كمبودها و نيازها ، به شناخت عملكردي فضاي هتل و تعيين نوع مطلوب هتل در وضعيت فعلي شهر و در نهايت مكان‌يابي مناسب در محدوده مورد نظر و سپس به طراحي بپردازيم.

مطالعات طراحی هتل با رویکرد اکوتوریسم، مطالعات طراحی هتل 4 ستاره، مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی، مطالعات مجموعه اقامتی-گردشگری، مطالعات طراحی هتل، مطالعات طراحی هتل 5 ستاره، مطالعات طراحی مجموعه ی اقامتی تفریحی ساحلی،

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

 

 

مطالعاتهتل 5 ستاره، رساله هتل 5 ستاره، نقشه هتل 5 ستاره

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی هتل ۵ ستاره  به همراه نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:222صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *