آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری

رساله معماری مرکز خدمات شهری

دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری

کد: c_26

چکیده:

رشد بی رویه شهرها و سرعت زیاد تحولات اجتماعی، اقتصادی ، سیاسی … در تمام کشورها بخصوص کشورهای در حال توسعه همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر فرایند برنامه ریزی شهری و عدم تحقق همه جانبه آن بوده است . از جمله مهمترین تبعات این امر می توان به عدم تامین سرانه ها ی خدماتی ، اداری ، تفریحی … و استقرار و توزیع ناکارآمدآنها اشاره نمود که منجر به شکل گیری شهرهای مخدوش و بی هویت گردیده است .چنانچه ارتقاء سطح کیفی محیط شهری به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری محسوب می گردد.

در همین راستا این پایان نامه تلاش نموده با ارائه پیشنهاد ساخت یک مرکز اداری شهر که تجمعی از مراکز ستادی ( با بیشترین مراجعه کننده ) است را عنوان نماید . لازم به ذکر است هدف از ایجاد این مرکز تمرکز گرایی که در تناقض با اصول شهر سازی معاصر و تکثر گرایی و مسائل امنیتی( پدافند غیر عامل) می باشد نیست و این مرکز در کنار مراکز دیگر شهری در حد محلی و منطقه ای و  جهت تامین اهدافی چون رفع کمبودهای موجود ،بالا بردن رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی شهروندان ، افزایش بهره وری نظام اداری و سرعت در پاسخگویی ، کاهش سفرهای غیر ضروری و ممانعت از پراکندگی سفرهای شهری، تقویت مدیریت محلی ، کمک به تحقق مدیریت واحد شهری ، آمادگی بیشتر در هنگام بروز بحران و امکان ایجاد توسعه و برنامه ریزی آینده ، آمادگی جهت پذیرفتن وظایف جدید… خواهد بود .

در این خصوص ابتداء در مورد لزوم موضوع مباحثی ارائه و استانداردها و فضاهای مور نیاز این مجموعه از نظر معماری در حد این پایان نامه، بررسی و ارائه گردیده است و نهايتا در یک سایت در منطفه 5 تهران با توجه كثرت و بالابودن فضاهای مسکونی و عدم توجه  به تامين سطوح خدماتی ، اداری ، تفریحی … نسبت به طراحی مجموعه در مقياس محلي و منطقه اي  با مرکزیت شهرداری و دیگر مراکز مورد نیاز اقدام گردید .

دانلود رساله معماری، دانلود رساله پردیس تاریخ و فرهنگ ایران، دانلود مطالعات تالار پذیرایی و رستوران، دانلود رساله طراحی مسجد، دانلود مطالعات مرکز آموزش صنایع دستی، دانلود مطالعات طراحی ساختمان نظام مهندسی، مطالعات طراحی ساختمان بانک، مطالعات طراحی ساختمان شهرداری، مطالعات طراحی خانه هنرمندان، رساله معماری مرکز خدمات شهری، مطالعات و رساله مرکز انتقال خون، رساله معماری مرکز امداد و نجات، 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:164صفحه
حجم فایل: 7 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

رساله معماری مرکز خدمات شهری

دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز خدمات شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *