آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز انتقال خون

رساله معماری مرکز انتقال خون

دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز انتقال خون

 

کد: c_23

چکیده:

معماري با  هدف کمک به درک ابعاد مختلف زندگي انسانها به جنبه هايي از زندگي که زبان در بيان آن قاصر است شکل ميبخشد و به کونه ای نمادين( با ابراز پاره‌اي از معاني)،  فضاي معنوي را از محيط دنيوی جدا ميكند. اهدا خون به عنوان شايد ” خالصترين نمونه” رفتار بشردوستانه در نظر گرفته مي شود. اين آواي نمادين با مضمون «يک هديه بي نام و نشان از جنس زندگي براي يک فرد ناشناس » تاکيدي بيشتر بر همان روح بشردوستانه است كه محيطي خاص را مي‌طلبد .
ساماندهي به فضاهاي اهداي خون به لحاظ اهميت روابط بين بخشهاي تشكيلدهنده آن با مخاطب،  از پيچيدگي و دشواري خاصي برخوردار است ، ارجحيت روابط عملكردي و درماني بدون توجه به مخاطب، در طراحي بانكهاي خون و ديگر نهادهاي مردمي طرحها را به سوي يكنواختي هدايت كرده است .
در واقع ساختمانهاي اهداي خون براي بيان يك محتواي ارزشي در جامعه، به عنوان يك نهاد اجتماعي كه تنها منبع تغذيه ان مردمند، نيازمند توجه خاص به الگوهاي رفتاري  اهدا كننده خون به عنوان مخاطب دارد تا بتواند با قدرت دعوت كنندگي بالا چه از لحاظ فرمي و چه تسهيلات عملكردي و امكانات، فضاهاي پويا و زنده براي نمايش  پديده ذهني اهدا خلق كند.

دانلود رساله معماری، دانلود رساله پردیس تاریخ و فرهنگ ایران، دانلود مطالعات تالار پذیرایی و رستوران، دانلود رساله طراحی مسجد، دانلود مطالعات مرکز آموزش صنایع دستی، دانلود مطالعات طراحی ساختمان نظام مهندسی، مطالعات طراحی ساختمان بانک، مطالعات طراحی ساختمان شهرداری، مطالعات طراحی خانه هنرمندان، رساله معماری مرکز خدمات شهری، مطالعات و رساله مرکز انتقال خون، رساله معماری مرکز امداد و نجات، 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  : دانلود مطالعات و رساله معماری مرکز انتقال خون

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:135صفحه
حجم فایل:3مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

 

رساله معماری مرکز انتقال خون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *