آرشیو پاورپوینت‌های معماریپروژه تحلیل فضای شهریتحلیل و نمونه موردی بناهای تاریخی

دانلود پاورپوینت تحلیل ارگ نوشیجان در ملایر

تحلیل ارگ نوشیجان در ملایر

دانلود پاورپوینت ارگ نوشیجان در ملایر

کد:0524

مادها با شيوه معماري شهرسازي عظيم آشنا بودند.در اين دوره ستون نقش مهمي در معماري داشت با توجه به اینکه از چگونگی معماری مردم عادی در دوران مادها اطلاع چندانی در دست نیست و با اینکه حتی یک خانه مادی از مردم عادی تا کنون بر جای نمانده است ولی احتمالا خصوصیات ساختمانی که در دوره های بعدی در سرزمین مادها ساخته شده اند کم و بیش آن ویژگی ها در معماری مردم عادی رعایت می شده است. چنین به نظر می رسد که خانه های مردم عادی در دوره اول عبارت بود از عمارتی یک طبقه و قائم الزاویه که در بیشتر مواقع با بام مسطح و دامنه ای بر روی جلوخان که بر ستون های چوبی تکیه می کرد .

از اسناد تاریخی آشوری چنین برمی آید که در سرزمین ماد به ویژه مناطقی که در معرض حمله دشمنان قرار می گرفت محل های مسکونی مستحکم دژ گونه ای به نام ”آلانی دننوتی“ و نقاط مسکونی کوچک دیگری در اطراف آن به نام ”آلانی سهروتی“ از طرف مردم ساخته می شد و ساکنان محل های فوق به هنگام ضرورت و یا حمله دشمنان می توانستند به درون آنها که حصاری با چند متر ضخامت و با ارتفاع زیاد آنها را در بر می گرفت پناه برده و بر علیه دشمنان جبهه بگیرند . تصاویری از این دژ ها که از آشوری ها باقیمانده چگونگی و شکل ظاهری دژها را مشخص می کند .

تحلیل ارگ بم، ارگ سمنان، پروژه تحلیل فضای شهری، پروژه‌ی ابنیه‌ی تاریخی، تحلیل خانه عامری‌ها، تحلیل کبوترخانه‌ها ، تحلیل گرمابه، تحلیل خانه‌های تاریخی کاشان، تحلیل طاق پیروزی در پاریس، تحلیل و بررسی بادگیر، تحلیل زیگورات چغارنبیل، تحلیل و بررسی پاسارگاد، تحلیل و بررسی سی و سه پل، تحلیل کاخ عالی قاپو، تحلیل کاروانسرا، تحلیل آب انبارها

تحلیل ارگ نوشیجان در ملایر

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت ارگ نوشیجان در ملایر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 44 اسلاید

حجم فایل: 5 
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل ارگ نوشیجان در ملایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *