آرشیو پاورپوینت‌های معماریپروژه آشنایی با معماری جهان

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن به همراه نمونه موردی

پاورپوینت آشنایی با معماری جهان

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

نمونه موردی معماری پست مدرن

کد:0568

پست مدرنیسم

پست مدرنیسم پیکره پیچیده و در هم تنیده و متنوعی از اندیشه ها ، آرا و نظریاتی است که در اواخر دهه 1960 م . سر برآورد و بعدا اندیشه های دیکانستراکشن Deconstruction و مکاتب فکری غرب از جمله فمینیسم و پسا استعمارگرایی و غیره جزء واژه پست مدرن فلسفی مطرح شدندطراحان پست مدرن بر این عقیده هستند که به راحتی می توان تاریخ را دور زد وتاریخ معماری را به شیوه هایی اصیل ، تازه و بدیع مجددا به هم پیوند بزنند.

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

گرایشات پست مدرن در معماری:

پست مدرن در معماری را می توان با مفاهیمی همچون تاریخ گرایی ، سنت گرایی ، منطقه گرایی همراه با خرد گرایی دید که به نوعی در ادامه سبکهای گذشته و تبدیل آن به امروز باشند و تلفیقی از آنچه بوده تا به امروز هست . در این مسیر دو محور معماری سپید و معماری پست مدرن نام برد. معماری سپید را بعضی همچون چالز جنکس لیت مدرن می دانند که در واقع چنین نیست هر چند که معماری سپید را می توان در ادامه و تعالی تفکرات معماری مدرن بین المل دانست و لی هرگز مدرن نبوده است چرا معماری سپید در تعمل یا اجتماع است و نوعی پیوند ر با جامعه بر قرار می کند که فضا های عمومی و خوصوصی را در پیوند و مجزا از هم معرفی می کند . این معماری را به علت اینکه معماری به رنگ سپید را ارائه می کند و به نوعی به مخالفت با ونچوری پرداخته و با تعالی افکار لوکوربوزیه می پردازد و در فرم به پیچیدگی و گوناگونی پناه می برد را می توان و از این لحاظ که ماهیت دوگانه ای را نیز داراست به پست مدرن نسبت داددر واقع معماری سپید را می توان آوانگار پست مدرن نامید که به نوعی مدرن بین المل را یک قدم به جلو برد اما آن را در پرده ابهام و چند گانگی رها نمود که این مشخصات را میتوان در سردمداراین کار ریچارد میر دید هر چند افراط در بعضی از تفکرات این گرایش به دست همچون آیزنمن پدیده معماری واسازی را متولد نمود. اما معماری را که امروزه بیشتر تحت عنوان پست مدرن می دانیم که پیشگام و نظریه پرداز آن را ونچوری می دانند .ونچوری طی مقاله ای که در سال ۱۹۶۶ در نیویورک ارائه کرد۲۳ در آن به صراحت با چهار اصل به تعریف معماری مورد نیاز روز پرداخت که این چهار اصل را از ویژگیهای معماری پست مدرن بعدها نیز عنوان گردیدکه عبارتند:

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

  • پیچیدگی و تضاد در معماری باید در مقابل ساده ساری با ژرف گرایی وارد معماری گردد .
  • این معماری به تصویر سازی می پردازد که به نوعی فریب نمایی نیز هست که به ارائه عدم واقعیت می پردازد .
  • در این معماری به نوعی به تبعیین و تجلی پیوند می پردازد.
  • معماری پست مدرن به فرمهای معمول و انتزایی می پردازد.

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرنآشنایی با معماری جهان 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن به همراه نمونه موردی

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 85اسلاید

حجم فایل:5 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن، معماری مدرن، معماری معاصر، آشنایی با سبک های معماری، آشنایی با معماری جهان، دانلود رایگان پروژه آشنایی با معماری جهان، آثار معماری پست مدرن، نمونه موردی معماری پست مدرن،

دانلود پاورپوینت معماری پست مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *