آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل و نمونه موردی بناهای تاریخی

دانلود تحلیل و بررسی کبوترخانه‌ها در معماری ایرانی

دانلود تحلیل و بررسی کبوترخانه‌ها در معماری ایرانی

کد:0496

برج هاي كبوتر در پهنه ي دشتهاي سر سبز يا گوشه ي باغهاي اصفهان خود نمايي مي كنند. در ساختمان اين برج ها غالباً از خشت خام ( خاك رس ) كه در منطقه به وفور يافت مي شوداستفاده مي شده. البته نقش آب و هوا را در انتخاب اين نوع مصالح نبايد فراموش كرد. در داخل اين برج ها مقياس ها به طور اصولي درك ميشود و نسبتهاي دقيق  و آرايش بسيار جالب لانه هاي كبوتران    بيننده را به كنجكاوي وا مي دارد.

تاریخچه کبوتر خانه  

معماري داخلي كبوترخانه ها استثنايي است؛ عظمت اين بناها هم به سبب سترگي و شكوه و هم به سبب تنوع در فرم اعجاب برانگيز است و اين بناها مانند ساير آثار معماري ايراني هم از عملكرد وافر و هم از فرم زيبايي پيروي كرده است.

معمار ايراني به دليل نگاه عالمانه به اقليم و علم زيست شناسي، عجايبي حيرت برانگيز و ماندگار را در اين سياره خاكي تحت عنوان كبوترخانه هاي ايراني خلق كرده و چه زيبا، اين هماهنگي برجهاي به رنگ خاك با سياره خاكي در وحدت از روزگاران پيش به يادگار مانده است، كه حقيقتاً سزاوار است به آنها برتر از عجايب هفتگانه عالم نگاه كرد.

تحلیل ارگ بم، ارگ سمنان، پروژه تحلیل فضای شهری، پروژه‌ی ابنیه‌ی تاریخی، تحلیل خانه عامری‌ها، تحلیل کبوترخانه‌ها ، تحلیل گرمابه، تحلیل خانه‌های تاریخی کاشان، تحلیل طاق پیروزی در پاریس، تحلیل و بررسی بادگیر، تحلیل زیگورات چغارنبیل، تحلیل و بررسی پاسارگاد، تحلیل و بررسی سی و سه پل، تحلیل کاخ عالی قاپو، تحلیل کاروانسرا، تحلیل آب انبارها

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:  دانلود تحلیل و بررسی کبوترخانه‌ها در معماری ایرانی

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 71 اسلاید

حجم فایل:5 
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود تحلیل و بررسی کبوترخانه‌ها در معماری ایرانی

                         

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *