آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل و نمونه موردی بناهای تاریخی

دانلود پاورپوینت تحلیل وبررسی بادگیر

کد:0408

اهمیت ”باد ”در طرح و ساخت محیط مسکونی از دیر باز مورد توجه بوده است.ارسطو چهار قرن قبل از میلاد و ویترویرس معمارروسی یک قرن قبل از میلاداز روش استفادۀ باد در معماری و شهر سازی صحبت می کنند.در کشور ما در طی قرون متمادی تمام ساختمانها با توجه به اقلیم و شرایط محیطی ساخته می شده است. آفتاب، باد، رطوبت، سرما،گرما و به طور کلی شرایط آب و هوایی و جغرافیایی تأثیر مستقیمی در معماری سنتی ایران در مناطق مختلف داشته است.

شیوه ساختن بادگیر

معماران محلی برای ساختن بادگیر از پشت بام خانه و از جایی که مشرف به اتاق کوچکی است که برای بادگیر اختصاص داده اند با خشت یا آجر، تنوره بادگیر را با مقطع مستطیل می چینند تا به ارتفاع معینی برسد .سپس بالای این تنوره ها چهار دیواره را در دو چوب به شکل ضربدری«×» می گذارند. به گونه ای که دو سمت هر چوب در دو زاویه ی مقطع قرار بگیرد و سپس دیوار های سمت شرق و غرب و جنوب بادگیر را دو تا پنج و دو دهم متر بالا می آورند .

تحلیل ارگ بم، ارگ سمنان، پروژه تحلیل فضای شهری، پروژه‌ی ابنیه‌ی تاریخی، تحلیل خانه عامری‌ها، تحلیل کبوترخانه‌ها ، تحلیل گرمابه، تحلیل خانه‌های تاریخی کاشان، تحلیل طاق پیروزی در پاریس، تحلیل و بررسی بادگیر، تحلیل زیگورات چغارنبیل، تحلیل و بررسی پاسارگاد، تحلیل و بررسی سی و سه پل، تحلیل کاخ عالی قاپو، تحلیل کاروانسرا، تحلیل آب انبارها

01

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی بادگیر

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:75اسلاید+33 صفحه word

حجم فایل:6
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *