آرشیو پاورپوینت‌های معماریپروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان انقلاب

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان انقلاب

کد:0323

میدان انقلاب اسلامی (در گذشته: میدان ۲۴ اسفند یا میدان مجسمه) میدانی است در شهر تهران که در تقاطع خیابان‌های انقلاب، کارگر و آزادی قرار دارد. این میدان یکی از میدان‌های اصلی شهر تهران به شمار می‌رود. پیش از انقلاب سال ۱۳۵۷، این میدان، ۲۴ اسفند نام داشت که برابر با زادروز رضاشاه بود و به همین مناسبت در میانه این میدان تندیسی از رضا شاه بر پا شده بود. به همین دلیل این میدان را میدان مجسمه هم می‌خواندند.

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان انقلاب

به دلیل مرکزیت این میدان، و نیز امکان دسترسی به دیگر مناطق شهر، روزانه افراد بسیاری از این میدان می‌گذرند. پیش از این بنای یادبود «هشت سال دفاع مقدس» در مرکز این میدان قرار داشت و در سال ۱۳۸۸ طی عملیات عمرانی راه‌اندازی ایستگاه مترو تهران جای خود را به یک حجم گنبدی شکل داد. بیش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها و انتشارات در خیابان انقلاب فعالیت می‌کنند. سینما بهمن در شمال‌شرقی میدان، سینماهای مرکزی شهر تماشا و پارس در جنوب غربی میدان، و شمال و جنوب میدان نیز بازار عرضهٔ مواد غذایی قرار دارند.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل میدان توحید کرج، پاورپوینت تحلیل میدان ونک، تحلیل میدان انقلاب، تحلیل میدان میرعماد قزوین، تحلیل میدان حر ، تحلیل میدان آزادی، تحلیل میدان دروازه قدیم (میدان قدیمی قزوین)، تحلیل میدان مینودر قزوین، تحلیل میدان قدس کرج، تحلیل میدان جمهوری قزوین، دانلود تحلیل میدان تجریش تهران، دانلود تحلیل فضای شهری شهرک اکباتان، تحلیل میدان بهارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان انقلاب

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی میدان انقلاب

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:36اسلاید

حجم فایل:1
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان انقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *