آرشیو پاورپوینت‌های معماریپروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان قدس کرج

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان قدس کرج

کد:0294

موقیعیت استان البرز

کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران و همچنین مرکز استان، استان البرز می‌باشد. جمعیت این شهر برپایهٔ سرشماری سال ۱۳۸۵ خورشیدی برابر با ۱٬۳۷۷٬۴۵۰ نفر بوده‌است که از این جهت پس از شهرهای تهران، مشهد، اصفهان و تبریز به‌عنوان پنجمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود.

میدان قدس کرج

پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است و با توجه به جوان‌بودن آن نسبت به شهرهای بزرگ ایران، هم‌اکنون به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای جدید کشور به‌شمار می‌آید در سده‌های میانه اسلام و پس از آن به ویژه در عهد آخرین پادشاهان صفوی که تهران مقر حکومتی دربار می‌شود، مسیر قزوین – کرج – تهران مورد توجه قرار می‌گیرد و به احتمال فراوان کاروانسرای صفوی کرج قابل انتساب به همین دوره‌است. باشکوهترین دوره تاریخی، دوره قاجاریه به ویژه عصر فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه بوده‌است. در این دوره کرج به علت همجواری با پایتخت و قرار گرفتن بر سر راه ارتباطی سلطانیه و تبریز مورد توجه سلیمان میرزا نیز بوده‌است. مجموعه سلیمانیه کرج به این مقطع زمانی تعلق دارد. در همین دوران سپاهیان زیادی از منطقه عبور کرده و یادداشتهایی از خود بر جای نهاده‌اند که برای دسترسی به اطلاعات جامع تر می‌توان به سفرنامه‌ها مراجعه کرد.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری، پاورپوینت تحلیل میدان توحید کرج، پاورپوینت تحلیل میدان ونک، تحلیل میدان انقلاب، تحلیل میدان میرعماد قزوین، تحلیل میدان حر ، تحلیل میدان آزادی، تحلیل میدان دروازه قدیم (میدان قدیمی قزوین)، تحلیل میدان مینودر قزوین، تحلیل میدان قدس کرج، تحلیل میدان جمهوری قزوین، دانلود تحلیل میدان تجریش تهران

 

Untitled

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی میدان  (شاه عباسی ) قدس کرج

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:47 
اسلاید
حجم فایل:1 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان قدس کرج

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *