آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی فرهنگسراتحلیل و نمونه موردی مجموعه فرهنگینمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا ایرانینمونه موردی فرهنگسرا خارجینمونه موردی و تطبیقی فرهنگسرا

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

همراه با پلانها و تصاویر

کد:0279

در این پروژه به نقد و بررسی دو نمونه سالن کنسرت خارجی می پردازیم،در نمونه اول سالن کنسرت نیگاتا در ژاپن و در نمونه دوم تالار کنسرت والت دیسنی در لس آنجلس آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد.این پروژه در قالب یک فایل پاورپوینت تقدیم حضور شما عزیزان می گردد.

سالن کنسرت نیگاتا در ژاپن

این مجموعه دارای سطحی در حدود 22442 متر مربع است توسط معمار ژاپنی آراتا ایسوزاکی طراحی شده است.سازه این بنا بتنی است و دارای 5 طبقه روی همکف و دو زیر زمین است.سالن اصلی کنسذت هال 1839 صندلی ظرفیت دارد.

ورودی حیرت انگیز این ساختمان سمبل یک کهکشان است و 12 ستون اطراف آن بروج 12 گانه را نشان می دهد که سمبل علم نجوم قدیمی مشرق زمین است.ایده دیگر معمار این بنا قوی و محکم نشان دادن ساختمان به وسیله باندهای افقی مواج است . ورودی اصلی بنا به طور غیر مترقبه ای در یک طرف خیابان به سمت یک رامپ مخروطی شکل هدایت می شود که معمار بدین وسیله مهمانان را قبل از رسیدن به هال اصلی به گردش وادار می کند.

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

تالار کنسرت والت دیسنی در لس آنجلس

تالار کنسرت والت دیسنی (به انگلیسی: Walt Disney Concert Hall) از معروف‌ترین تالارهای کنسرت در آمریکا می‌باشد. این تالار در شهر لس آنجلس واقع است.این تالار در آوریل سال ۲۰۰۳ با ۲۳۰۰ نفر گنجایش تکمیل شد و معمار آن فرانک گهری بوده است.این تالار میزبان دائمی ارکستر فیلارمونیک لس آنجلس است.

طرح فعلی مجموعه شامل سالن کنسرت ۲۴۰۰ نفری است که شکل ظاهری ودرون آن یک کشتی بزگ را در ذهن تداعی می کند . نمایش گرافیکی و معماری داخلی سالن بگونه ای است که عناصر صوتی و تصویری را به خوبی تلفیق نموده . یک دستگاه ارگ درمرکز منطقه قرار می گیرد و نور طبیعی که از روزنه های سقف و یک پنجره بزرگ در پشت سالن تابیده می شود ، امکان افزایش مدت زمان کنسرتها را به هنگام روز می دهد.

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا، فرهنگسرای تربت جام، نمونه داخلی فرهنگسرا، نمونه خارجی مرکز فرهنگی، فرهنگسرای ارسباران، تحلیل فرهنگسرای نیاوران

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه سالن کنسرت خارجی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:40 اسلاید
حجم فایل:1
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی سالن کنسرت خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *