آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی فرهنگسراتحلیل و نمونه موردی مجموعه فرهنگیتحلیل و نمونه موردی موزهنمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا ایرانینمونه موردی فرهنگسرا خارجینمونه موردی و تطبیقی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان (موزه قرآن) به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان

کد:0275

محوطۀ باز فرهنگسرای نگارستان باغی سرسبز در مجاورت دو بنای تاریخی کاخ مرمر و کاخ نگارستان است که توسط دیوارهای نیم بستۀ آجری از خیابان های اطراف جدا شده است. در میانۀ باغ، آمفی تئاتر روبازی طراحی شده که اطراف آن را پیاده روها، باغچه ها و درختان قدیمی و جدید باغ فرا گرفته اند. ساختمان اصلی فرهنگسرا کاملاً در دل زمین ساخته شده است، و به جز دو حیاط ورودی پلکان دسترسی و نورگیر وسیع سرسرای میانی نمود خارجی دیگری ندارد.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان

علاوه بر ساختمان اصلی، دو بخش کوچک دیگر نیز در اطراف بستر طرح وجود داشته است که در هنگام اجرا از ساخت آنها صرف نظر شده است. این ساختمان پس از بهره برداری به عنوان موزۀ قرآن مورد استفاده قرار گرفته است.

فرهنگسرای نگارستان ابتدا به شکل مستطیلی کشیده در امتداد محور شمالی- جنوبی بستر طرح که از کاخ مرمر می گذرد، در سه طبقه- به عمق 5/13 متر- طراحی شده است؛ این فرم مستطیل خالص در مراحل بعدی برای حفظ درختان موجود دچار دخل و تصرفاتی شد. جلوخان فرو نشستۀ ورودی های اصلی، هال کوچک ورودی، و سرسرای وسیع میانی- که در سه تراز ساختمان تکرار می شود- به ترتیب ارتباط با فضاهای داخلی را فراهم می سازند.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان

سرسرای میانی به همراه گالری هایی در شرق و غرب بنا که نقش ارتباطی- نمایشگاهی دارند، فضاهای نمایشگاهی فرهنگسرا را شکل می دهند. سالن اجتماعات، و بخش های اداری و خدماتی مجموعه در شمال این سرسرای میانی، و کتابخانه و تأسیسات در جنوب آن واقع شده است.

نمونه موردی فرهنگسرا

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحیل و بررسی فرهنگسرای نگارستان (موزه قرآن)به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:46 اسلاید
حجم فایل:3
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای نگارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *