آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ايران ،پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری 

کد: c_91

چکيده
معماری همواره به عنوان هنری مولد در جوامع مطرح بوده. اين هنر به عنوان يکی از عوامل نهادی جامعه در روحيه اجتماعی تاثير می گذارد و در عين حال از آن تاثير می پذيرد. لذا برخلاف هنرهای محض که مستقل از بازارهای خارجی تنها وسيله ای برای ارضای خواسته های هنرمند است، عمل کرده و رابطه متقابل و دو طرفه ای را ميان معمار و کاربران اثر معماری برقرار می کند. بنابراين بهبود وضعيت معماری جامعه نيازمند آن است که هر يک از طرفين اين معادله، مسير پيشرفت وتکامل خود را طی کند. پيشرفت طراح برای خلق فضاهای نو و پرکارآمد تا حد زيادی منوط به بارور شدن خلاقيت وی در دوران تحصيل می باشد. بنابراين هرگز نمی توان تاثيرات فضای خلاق آموزشی را بر بارور شدن خلاقيت معماران ناديده گرفت. از سوی ديگر سطح ذائقه و سليقه معماری جامعه برای پذيرش و البته درخواست طرح های نو و خلاقانه معماری نيازمند پيشرفت و به روز شدن است. اين امر تنها منوط به يک فعاليت فرهنگی عظيم و انقلاب گونه در چهارچوب يک تشکل واحد معماری است تا در نهايت در يک رابطه متقابل با پيشرفت هريک از طرفين، شاهد پيشرفت معماری در جامعه خويش باشيم.
در روش تحقیق موضوع، ابتدا منابع مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و به صورت کتابخانه ای سوابق موضوع ، جمع آوری گردید. به منظور آزمون فرضیه، رشد خلاقیت در فضاهای آموزشی به صورت میدانی مورد تحقیق قرار گرفت. در این بررسی محدودیت ها، قابلیت ها و انتظارات افراد از طریق مشاهده شناسایی شدند .در این راستا پرسشنامه ها در بین تعدادی از دانشجویان معماری توزیع گردید که پس از حذف پرسشنامه های مخدوش مورد تحلیل واقع شدند.جامعه آماری این تحقیق به صورت مستقل تصادفی ساده از میان دانشجویان دانشکده های معماری دانشگاه های علم و صنعت، شهید بهشتی، تربیت مدرس و تهران انتخاب گردید. پس از انجام مطالعات میدانی، به بررسی و تجزیه و تحلیل خصوصیات کالبدی فضاهای مورد مطالعه پرداخته شد و بر اساس نتایج به دست آمده ویژگی های تاثیرگذار در ارتقای خلاقیت ارائه گردید. در ادامه داده های بدست آمده از پیمایش فضاهای آموزشی، تجزیه و تحلیل و سپس تعبیر و تفسیر شدند. تفاسیر صورت گرفته از اطلاعات بدست آمده در راستای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر ارتقا و رشد خلاقیت در فضاهای آموزشی افزایش کیفیت فضایی انجام شد. در نهایت چیدمان مبلمان به عنوان موثرترين اولويت دانشجويان در ايجاد فضای آموزشی مناسب و بارور کننده خلاقيت دانشجو به عنوان نتايج تحقيق مطرح شد.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود طراحی بیمارستان روانپزشکی، دانلود مطالعات طراحی باغ موزه گیاهان دارویی، دانلود طراحی هنرستان فنی + نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی خانه مد و لباس، دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب، دانلود مطالعات طراحی پردیسی فرهنگی معماری ایران، دانلود مطالعات موزه باستان شناسی، دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری، دانلود طراحی مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی، دانلود پارک علمی-تفریحی ژنتیک، دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا+ نقشه های اتوکدی، دانلود مطلعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران کم آبی

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ایرانی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری ايران ،پایان نامه کارشناسی ارشد معماری

فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:210صفحه
حجم فایل:15 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری 

مطالعات طراحی پردیس فرهنگی معماری 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *