آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب

کد: c_92

چکیده:

جامعه انسانی در برگیرنده انسان ها و میراث بشری است. تعامل انسان ها فرهنگ را در محیط پدید می آورد که به طور مداوم تکامل می یابد. مطالعه تاریخ تکامل فرهنگی در گذشته نشان می دهد که به دنبال انقلاب صنعتی تغییرات عمده ای در کل ساختار نظام اجتماعی – فرهنگی جامعه بشری رخ داده است. جهان در چند قدمی انقلاب بزرگ دیگری به نام انقلاب اطلاع رسانی قرار دارد که تاثیر بنیادین آن بسیار بیشتر از انقلاب صنعتی بوده است.

انقلاب اطلاع رسانی را می توان برای بیان فرهنگ ها و اندیشه ها به کار گرفت. استفاده صحیح و مناسب از این فناوری ها، سطح فرهنگ را مختلف ارتقا می بخشد و از میان برداشتن فواصل فیزیکی میان ملل و اقوام مختلف، امکان بیان و شناخت فرهنگ ها را هموار ساخته است. به کارگیری این فناوری ها در کتابخانه های امروزی شیوه های سنتی اشاعه اطلاعات فرهنگی را دچار تغییر و تحولات اساسی کرده و دستاوردهای نوینی را برای ارتقاي سطح تعاملات فرهنگی در سراسر جهان به ارمغان آورده است.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود طراحی بیمارستان روانپزشکی، دانلود مطالعات طراحی باغ موزه گیاهان دارویی، دانلود طراحی هنرستان فنی + نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی خانه مد و لباس، دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب، دانلود مطالعات طراحی پردیسی فرهنگی معماری ایران، دانلود مطالعات موزه باستان شناسی، دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری، دانلود طراحی مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی، دانلود پارک علمی-تفریحی ژنتیک، دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا+ نقشه های اتوکدی، دانلود مطلعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران کم آبی

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

مطالعات کانون اندیشه و کتاب

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

قیمت:16 هزار تومان

فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:224صفحه
حجم فایل:20 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب ،همراه با نقشه های کامل اتوکدی

مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *