آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران آب

دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران آب

دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران

کد: c_77

مقدمه

برگذاری نمایشگاه ها در سطح های مختلفی چون منطقه ای و استانی و کشوری و قاره ای و جهانی و….. هریک به فراخور دارای هدف و رسالتی می باشد که با توجه به آن کالاها. خدمات. نیازها و فرهنگ ها و…. را نمایان می کنند.

گسترش روزافزون صنعت و فن آوری و به دنبال آن نمایش دستاوردهای علمی نیاز به برگذاری نمایشگا ه های متعدد با عناوین مختلف را ایجاب می کند. به همین علت یکی از بزرگترین نمایشگاه ها ی برگذار شده در سطح جهانی نمایشگاه اکسپو می باشد که اولین بار در سال 1851میلادی در هاید پارک لندن برگذار شد.

اکسپوها جنبه ی نمایشی و فرهنگی دارند و از بعد بازرگانی کاملا خنثی هستند و یا ضعیف عمل می کنند. در این نمایشگاه ها معمولا یک طرز فکر .علم یا تکنولوژی جدید به نمایش گذارده می شود . این نمایشگاه ها پیشرفته ترین نوع محسوب می شوندو به طور غیر مستقیم و در دراز مدت در اختیار تجارت قرار دارند.

نمایشگاه اکسپو تاکنون 53مرتبه در طی 160 سال برگذار شده است. مدیریت نمایشگاه به عهده (Bureau Of International Exhibitions (BIEدفتر نمایشگاه های بین المللی می باشد که در سال 1939 میلادی در پاریس تاسیس شده است و 156 عضو دارد.

کشورمان تا کنون در سه اکسپو در سال های 1985. 1998و 2010 میلادی شرکت کرده است و اکنون نیز خود را برای حضور در اکسپو 2015میلان آماده می کند. با توجه به اکسپوهای گذشته این بار تصمیم بر آن شده که ایران با برنامه ریزی بهتر و جامع تری در این عرصه مهم حاضر شود تا بتواند بیشتر در جامع بین المللی خود را مطرح کند. با توجه به علاقه ای که درباره اینگونه موضوعات طراحی داشتم برآن شدم که تا توانایی خود را به بوته آزمایش گذاشته و غرفه ایران را در اکسپو 2015 میلان طراحی کنم.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود طراحی بیمارستان روانپزشکی، دانلود مطالعات طراحی باغ موزه گیاهان دارویی، دانلود طراحی هنرستان فنی + نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی خانه مد و لباس، دانلود مطالعات طراحی کانون اندیشه و کتاب، دانلود مطالعات طراحی پردیسی فرهنگی معماری ایران، دانلود مطالعات موزه باستان شناسی، دانلود مطالعات طراحی مجتمع تجاری، دانلود طراحی مرکز آفرینشهای هنری و تجسمی، دانلود پارک علمی-تفریحی ژنتیک، دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا+ نقشه های اتوکدی، دانلود مطلعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران کم آبی

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول : دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران آب

فرمت فایل : WORD
تعداد صفحات:111صفحه
حجم فایل: 5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران با نگرش به بحران آب

دانلود مطالعات اکسپوی جهانی تهران

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *