آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی کانون پرورش فکری کودکان همراه با نقشه های کامل اتوکدی

دانلود پایان نامه معماری

مطالعات کانون فکری پرورشی کودکان

دانلود مطالعات طراحی کانون پرورش فکری کودکان همراه با نقشه های کامل اتوکدی

کد: c_72

چكيده

شهر رشت يكي از پرجمعيت ترين استانهاي كشور است و درصد بالايي از جمعيت اين شهر را كودكان و نوجوان تشكيل مي دهند. آموزش هنر به كودكان در سنين اوليه رشد به دليل نقش بسزايي كه در تقويت زيرساختهاي پرورشي و افزايش توانايي هاي ذهني و جسمي آنان ايفا مي كنند، همواره از اهميت وي‍ژه اي برخوردار بوده است. كودكان به خوبي آمادگي پذيرش آموزش هاي نوين را دارند، اما عدم شناخت نيازمنديها و توانايي هاي كودكان  و كمبود  مراكز مناسب  اين گروه  سني  براي آشناتر شدنشان با مباني پايه هنرهايي از قبيل: موسيقي، نقاشي، نمايش و حتي درك فضاهاي معماري كه موجب پرورش نيروي خلاقيت فكري و هنري در كودكان مي گردد، سد راه گسترش چنين آموزشهايي شده است. هدف از تحقيق و طراحي مركز پرورش خلاقيتهاي هنري كودكان استان گيلان در رشت غنا بخشيدن به سطح آموزشهاي هنري پايه كودكان 3 تا 12 سال مي باشد.

ساختار كلي اين پژوهش از چهار فصل اصلي به ترتيب ذيل تشكيل گرديده است:

در ابتدا به روانشناسي كودك از ديدگاه «ژان پياژه» پرداخته شده و ويژگيهاي كلي كودكان 3 تا 9 سال و 9 تا 12 سال به تفكيك بررسي گرديده است. سپس به طور اختصاصي به مقوله «كودك و هنر» پرداخته شده است و مسايلي چون: نياز كودك به هنر و ارتباط كودك با هنرهايي مانند: نقاشي، نمايش، موسيقي، معماري و … مطرح گرديده است. در ادامه اين نوشتار، رفتارشناسي كودكان در گروه سني 3 تا 12 سال مورد مطالعه قرار گرفته است. در بخش بعدي ضمن مطالعه بر روي نمونه هاي مشابه ساخته شده در داخل و خارج از كشور به بررسي خصوصيات طراحي «فضاهاي كودكانه» اختصاص يافته است.

در آخرين مرحله، پس از مطالعات ميداني و اقليمي و تحليل پتانسيل هاي سايت در سطح كلان (شهر)، ميانه (محله) و خرد (سايت) با جمع بندي اطلاعات بدست آمده و تهيه برنامه فيزيكي فضاهاي مورد نياز، طرح مجموعه مورد نظر ارائه گرديده است.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

 

رساله کانون فکری کودکان، مطالعات کانون فکری پرورشی کودکان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی کانون پرورش فکری کودکان ،به همراه نقشه های کامل اتوکدی

فرمت فایل : WORD+DWG
تعداد صفحات:120صفحه
حجم فایل:11 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

مطالعات طراحی کانون پرورش فکری کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *