آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی به همراه نقشه های اتوکدی کامل

مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی

دانلود مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد: c_63

چکیده:
زمان همیشه یک عامل بسیار مهم و حیاتی در زندگی انسانها بوده است، که همه روزه برای ثانیه، ثانیه هایش برنامه ریزی می شود، بنابراین انسانهایی که در قرن بیستم زندگی می کنند وقتی برای تلف کردن و یا برخی سعی و خطاها ندارند. آنها ترجیح می دهند در صورت داشتن ایامی جهت فراغت بدانند که به کجا می روند، در برابر کسب هزینه ای که می پردازند از چه مکانی استفاده می کنند؟ چه چیزهایی کسب می کنند؟ چه خدماتی به عنوان یک توریست در اختیار آنان قرار می گیرد؟ و از چه نوع تفریگاه هایی بهره خواهند جست؟ و…
رواج سیاحت و جهانگردی در حال حاضر نسبت به دوران گذشته از هر زمانی بیشتر است. سرعت سیر و سهولت سفر، فواصل زمانی و مکانی را از میان برداشته است. با وسایل وامکانات فعلی نه تنها دورترین نقاط یک کشور به هم پیوسته است بلکه سراسر جهان با خطوط زمینی و دریایی مانند رگ های بدن دائما مرتبط می باشند.
در زمان زندگی ما علل و انگیزه های فراوانی از قبیل مصالح و مقتضیات علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مذهبی، دیدار دوستان و خویشان، ادامه تحصیل ، معالجات و استراحتگاه های پزشکی، ماموریت های اداری و سبب های دیگر وجود دارد که الزام مسافرت را تایید و ضرورت آن را ایجاب می کند.
به موازات رواج روز افزون امر مسافرت و گرایش بیش از پیش مردم به این امر یک نوع موضوع نیز مورد توجه می گیرد، و آن لزوم ایجاد امکانات پذیرش این مسافرتها و فراهم نمودن تسهیلات و وسائل متناسب با انتظارات و تمایلات و خواست های مسافران و در خورشان و منزلت آنان است و در ردیف این نیاز های مبرم، وجود مهمانخانه ها و هتل هایی مدرن مجهز قرار دارد و به صورتی که رفاه و آسایش فکری و روحی و جسمی مسافران تامین شود و موجبات رضایت و خرسندی آنان در جنبه های مختلف فراهم گردد.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

مطالعات مجموعه تفریحی، رساله مجموعه توریستی اقامتی، مطالعات مجمعه تفریحی ساحلی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی  به همراه نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:165صفحه
حجم فایل:15 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی

دانلود مطالعات مجموعه اقامتی تفریحی ساحلی به همراه نقشه های اتوکدی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *