آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا به همراه با نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا

دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا به همراه با نقشه های اتوکدی کامل

کد: c_64

چكيده

در جايي زندگي مي كنيم و بعد در جايي ديگر . نه ترك ، يك حسرتي بر مي انگيزد و نه ورود به ديگري شوقي . آنقدر همه با يكديگر غريبه اند كه در هنگامه بي تفاوتي فراموش كرده ايم ما هم نيازبه ريشه و هنر خود داريم .در شرايطي كه انسان نه به مثابه فرد ، بلكه عضوي از جامعه طبيعي با وابستگي ها ، روزگار خود را سپري مي كند . از زماني كه همه چيز سرعت گرفت و متوجه شد همه چيز در حال تغيير است ، مساله هويت فرهنگي و هنري به يكي از مهم ترين دغدغه هاي انسان امروزي تبديل شد .

با توجه به اين دغدغه و بحران فرهنگي و هنري نسل امروز ، نياز به يك مجموعه هنريفرهنگي

احساس مي شد . در اين مجموعه تمامي هنرمندان از هر گرايشي و با هر فرهنگي گرد هم مي آيند و با هم انديشه هاي يكديگر را بررسي كرده و با ايده ها و راهكارهاي هنري يكديگر آشنا مي شوند . اين طرح تحت عنوانفرهنگسرای هنرهای معاصرارايه گرديده است . ميعادگاهی از هنر و انديشه. تا شايد هنر اين مرز و بوم که زمانی زبانزد تمام بشريت بود ، باز راه خود را بيابد.

در اين دفتر ابتدا به ريشه يابي و مفهوم هنر پرداخته شده است، سپس در فصل دوم به معرفي انواع هنر ؛ به خصوص هفت هنر كهن پرداخته و در ادامه نمونه موردي هاي مشابه را مشاهده مي كنيم و به بررسي استانداردها و برنامه فيزيكي طرح مي پردازيم . مكان قرار گيري طرح و نحوه گذر از تصور تا تصوير ، مباحث بعدي اين مجموعه را تشكيل مي دهند . در انتها به بخش سازه و تاسيسات طرح پراخته شده است .

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود مطالعات طراحی بیمارستان عمومی، دانلود مطالعات طراحی سینما، دانلود مطالعات طراحی مجموعه کنسرت هال، دانلود مطالعات طراحی دانشکده معماری، دانلود مطالعات طراحی مجموعه فرهنگی-عبادی، دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا، دانلود مطالعات طراحی کانون کتاب و اندیشه

مطالعات فرهنگسرا، رساله طراحی فرهنگسرا، مطالعات طراحی مجموعه فرهنگی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا به همراه با نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:222صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

 مطالعات طراحی فرهنگسرا

دانلود مطالعات طراحی فرهنگسرا به همراه با نقشه های اتوکدی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *