آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات و رساله موزه لباس ایرانی

دانلود مطالعات و رساله موزه لباس 

کد: c_19

چکیده:

در این کار در ابتدا به آغاز پیدایش تمدن و اینکه پوشش و لباس از چه دوره‌ای و چه طور شروع شد پرداخته می شود. سپس به معرفی پارچه­های ایرانی در دوره های مختلف و تولید و پیدایش انواع دوخت پارچه های ابریشمی و زری بافی و … و همچنین معرفی انواع پارچه های مختلف می پردازیم. در ادامه تاریخچه لباس ایران را بررسی می کنیم که در دوره های مختلف چه تحولاتی پیدا کرده اند و لباس هایی نظیر مانتو، کت و شلوار، چادر و… از چه دوره هایی مرسوم شد.

بعد از آشنایی با انواع پارچه و لباس ایرانی به مطالعات معماری از جمله موزه و اقلیم و تحلیل سایت و برنامه فیزیکی و برخی نمونه های موزه در جهان و ایران می پردازیم.

تمام این مطالعات برای طراحی یک موزه برای لباس است که در آن مردم به ارزش اصالت لباس ایرانی پی می برند و قسمتی هم برای آموزش طراحی لباس برای یک ایرانی ساخته شود که در آن با مشاوره و مطالعه به طراحی لباس هایی بپردازند که نه صرفاً از روی لباس های گذشته و نه تقلیدی از لباس های فرهنگ های دیگر باشد بلکه مناسب حال یک ایرانی امروزی باشد.

باتوجه به اينکه با تغييرات سريع جامعه مردم ما تشنه گذشته اي شده اند که شرايط زندگي با اکنون تفاوتها دارد وعده اي به شدت به دنبال احياي سنتها هستند،لازم هست فضايي به عنوان موزه براي اشنايي باگذشته و همچنين فضايي براي ايجاد و به نمايش گذاشتن طرح هاي امروزي ايجاد شود تا مردم ما در کشاکش بين گذشته و حال دچار سردرگمي نشوند.

 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود رساله معماری، دانلود مطالعات معماری، دانلود مطالعات موزه هنر، دانلود مطالعات موزه سکه به همراه نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه لباس ایرانی، دانلود مطالعات باغ موزه اسلام

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  : دانلود مطالعات و رساله موزه لباس ایرانی

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:105صفحه
حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات و رساله موزه لباس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *