آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دنلود مطالعات موزه هنر

دنلود مطالعات موزه هنر

کد: c_34

چکیده:

   هنر آشناترين واژه اي است كه در روزگار ما به غريبانه ترين شكلي به حيات خود ادامه مي دهد. آشنا مي گوييم، چون هركس در مورد آن اطلاعي كم يا زياد و نظري مخصوص دارد؛ و معمولا نيز هركسي به طريقي  و به نوعي  از آن در زندگي خصوصي و اجتماعي خود استفاده مي كند.

   امروزه ساده ترين، بهترين و موثرترين وسيلة القاي نظريات ، ايدئولوژيها و پيامهاي سياسي اجتماعي ، و با نفوذترين عامل در تغيير يا ايجاد ارزشها، گرايشهاي فردي و اجتماعي و حتي پنهاني ترين لايه هاي شخصيت فردي چون عشق يا نفرت و همين طور رايجترين شكل سرگرمي، تفريح و گذران اوقات، نه فقط اوقات فراغت، همان هنر است.

   هنري كه تا اين حد و از سطحي ترين تا عميق ترين لايه هاي حيات اجتماعي و فردي بشر را زير سيطرة خود دارد، آن چنان غريبانه و ناشناس مي زيد كه گويي كسي را هواي تجديد نظر در حكم محكوميت آن نيست. هنري كه مي تواند نقشي پيامبرگونه داشته باشد، در قرن بيستم نقش ، عملكرد و وظيفة واقعي خود را فراموش كرده و به آلتي تفنني در دست عده اي معدود وفارغ از انديشة جامعه و حيات بشري بدل شده است.

   اين غربت هنر معلول ناشناخته ماندن آن يا بهتر بگوييم شناخت سطحي از آن در جامعه است . جامعه شناسي هنر، هرچند به لحاظ جامعه شناسي بودن،متعهد به عدم قضاوت ارزشي و پيشداوري در موضوع و رسالت يا هدف هنر است ، در عين حال مي تواند با واقع بيني به شناسايي و معرفي ابعاد تاثير و تاثر هنر و جامعه بپردازد و هنر را از آلايش اين هدف ظاهري، يعني وسيلة تفنن بودن، پاك كند و امكان تجديدنظر دربارة آن را به جامعه بدهد.

دانلود رساله معماری، دانلود مطالعات معماری، دانلود مطالعات موزه هنر، دانلود مطالعات موزه سکه به همراه نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه لباس ایرانی، دانلود مطالعات باغ موزه اسلام

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دنلود مطالعات موزه هنر

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:110صفحه
حجم فایل:3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دنلود مطالعات موزه هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *