آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات ساختمان شهرداری و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات ساختمان شهرداری

و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد : c_11

چکیده:

همان طور که از نام پایان نامه نیز مشخص است فضای مورد طراحی یک فضای شهری است که این خود بهترین راهکار برای روند مطالعات و طراحی است.

برای شروع این فرآیند ابتدا شهر مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که فضایی که مورد بحث است یک فضای جمعی و مردمی است که در بطن شهر و برای مردم است، ویژگی هایی برای آن مطرح می شود که از آن جمله ضوابط فضاهای اداری، سالن های اجتماعات و نمادهای مردمی است که در مطالعات به آن پرداخته شده است.

رسالت و نقش یک معمار بوجود آوردن فضا و مکانی مناسب برای اهدافی خاص و از پیش تعیین شده می باشد.

فضایی با عنوان “تالار و مجموعه ی فرهنگی – اجتماعی شهر نیشابور” در واقع مکانی است که سعی دارد برای فعالیتهای مردمی فضایی را به انها اختصاص دهد ، مکانی برای ملاقاتهای اجتماعی و در واقع ظرفی برای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی داوطلبانه و مردمی بوده که امکان دخالت بیشتر مردم در امور شهر را فراهم می آورد.

این مجموعه در واقع زیر مجموعه ای از نهادهای دولتی نیست و بطور مستقل و خود جوش توسط مردم اداره می شود، اما در جهت کمک به دولت و همکاری با آن در اداره امور شهر گام بر می دارد.

خاطر نشان می سازیم که این مجموعه تنها تالار و مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهر نخواهد بود، بلکه در هر محدوده و منطقه از شهر نمونه ای مشابه از لحاظ کاربری به وجود خواهد آمد و منطقه ای را پوشش خواهد داد. بدین سان در شهر چندین مرکز با هویت منحصر به خود با هدفی مشترک به فعالیت می پردازند.

دانلود رساله معماری، دانلود رساله پردیس تاریخ و فرهنگ ایران، دانلود مطالعات تالار پذیرایی و رستوران، دانلود رساله طراحی مسجد، دانلود مطالعات مرکز آموزش صنایع دستی، دانلود مطالعات طراحی ساختمان نظام مهندسی، مطالعات طراحی ساختمان بانک، مطالعات طراحی ساختمان شهرداری، مطالعات طراحی خانه هنرمندان، رساله معماری مرکز خدمات شهری، مطالعات و رساله مرکز انتقال خون، رساله معماری مرکز امداد و نجات، 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  : دانلود مطالعات ساختمان شهرداری و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : dwg+ word
تعداد صفحات:113صفحه
حجم فایل: 4 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات ساختمان شهرداری

و شورای شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *