آرشیو پاورپوینت‌های معماریضوابط و استانداردهای طراحی

دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی رستوران

پاورپوینت ضوابط طراحی رستوران

دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی رستوران

کد:024

درطراحی موفق یك رستوران ,تا حد زیادی به چگونگی مشاهده (احساس) مشتری, بستگی دارد در محیطهای شلوغ :رستوران باید به گونه ای باشد كه كاملاً مشخص و مجزا به نظرآید و جلب توجه كند. این مساله به ویژه در مورد رستورانهای حاشیه جاده ها بسیار حایز اهمیت است و باید به گونه ای طراحی شود كه اتومبیلی كه با سرعت از آن محل عبور میكند تابلوی رستوران و سردرآن را مشاهده نمایدو تابلو رستوران یكی از اجزای بسیار پراهمیت درطراحی خارجی رستوران است و عامل مشخص كننده ای در نمای خارجی رستوران به شمار می رود زیرا موجب جلب توجه مشتری شده, در ذهن آنها به عنوان نشانه رستوران باقی می ماند.

 

امروزه طراحان گرافیك, با بهره گیری از رنگ, فرم خاص و نورپردازی, تابلوهایی بسیار تاثیرگذار كه پیام آن نیز روشن, واضح و در عین حال بسیار جذاب است, خلق می كنند. سبك حروف روی تابلو نیز باید منعكس كننده نوع رستوران باشد و به مردم نشانه هایی را كه بدانند در داخل رستوران با چه روبرو می شوند, ارائه نماید. گذشته از شكل تابلو, خوانا بودن حروف روی آن نیز, امری ضروریست. تابلو ضمن اینكه از اجزای تكمیل كننده طراحی ساختمان است, در عین حال عاملی مستقل است كه باید با طراحی معماری هماهنگ باشد. بنابراین وجود تابلویی كه خواندنش آسان باشد و نیز جلب توجه نماید ضروری می باشد.

 

مشخص بودن سردر رستوران را می توان با رنگی كردن و بنوعی جدا كردن از ساختمان های اطراف طراحی كرد و نمی بایست تابلو را با خط های كه خواندن آن به راحتی امكان پذیر نیست نوشت یا تابلورا با رنگهای زمینه و نوشته یك رنگ طراحی و آویزان كرد , طراحی برای سردرساختمان رستوران , خود به تنهایی, موجب تمایز آن رستوران از سایر رستورانهای رقیب است و تصویری به یادماندنی در ذهن میهمانان ایجاد می نماید البته باید به نامی كه برای رستوران انتخاب می شود توجه كرد كه نام مناسب انتخاب نمایند.

 

پاورپوینت طراحی رستوران، ضوابط و استانداردهای سینما، ضوابط طراحی سینما، ریز فضای دانشکده معماری، مبانی طراحی مطب دندانپزشکی، مطالعات کلینیک و بیمارستان، مطالعات بیمارستان

ضوابط طراحی رستوران

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت ضوابط طراحی رستوران
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 42 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

پاورپوینت ضوابط طراحی رستوران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *