آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل پلان موزهتحلیل و نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آکروپولیس در یونان به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

تحلیل پلان موزه آکروپولیس در یونان

دانلود نمونه موردی موزه

دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آکروپولیس در یونان به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

کد:0560

برنارد چومی به عنوان یکی از معماران بروز و نوگرای جهان شناخته می شود. ابتدا وی به عنوان یک نظریه پرداز شناخته شده، سپس به خاطر طرح جالب و منحصربه فرد خود در سال 1983، پارک دلاویلت جایزه معتبر معماری را از آن خود نمود.طرح گسترده وی تصویر جدیدی از یک پارک فرهنگی در 125 هکتار به نمایش گذاشته است. مفاهیم کار وی به صورت درهم تنیده از دو عنصر رخداد و جنبش، با توجه به معماری ابداع کننده معرفی می شود. چومی اغلب از منابع و رشته های دیگر مانند: ادبیات، سینما در اثبات فلسفه کارهای خود استفاده می کند و عقیده دارد معماری باید در جدال با فرهنگ و سوال اصلی تغییرات معماری روزمره باشد.

چومی معمار، نویسنده و استاد دانشگاه، متولد لوزان سوئیس در سال ۱۹۴۴ است. تحصیلات معماری را در دانشگاه ای تی اچ (ETH) زوریخ آغاز کرد، جایی که سنت های مدرنیستی سوئیسی تحت تاثیر تحولات آموزشی در آستین تگزاس، توسط هوسلی (Hoesli) غنا یافته بود. چومی در سال ۱۹۷۰ برای تدریس در مدرسه معماری ای ای (AA) راهی لندن شد. لندن در این زمان تنها پایتخت اروپایی بود که گرچه متحمل خسارت های سنگین در جنگ جهانی دوم شده بود اما در نهایت با پیروزی آن را به پایان برده بود. این شهر به عنوان پل ورود محصولات فرهنگی پاپ حاصل از فرهنگ مصرفی عمل می کرد. لندن جایی بود که شرایط را برای ایجاد وقفه در جنبش مدرن و پوزیتیویسم سیام فراهم می کرد.

 

دانلود نمونه موردی موزه

ساختمان جدید موزه آکروپولیس می‌تواند داستان زندگی آتنی‌های ساکن آکروپولیس و محیط اطرافش را از طریق گردآوری مجموعه‌های مختلف برای شما نقل کند. سه مفهوم کلی، موقعیت و محدودیت‌های این مکان را به فرصتی برای معماری خلاق تبدیل کرده‌اند که در مجموع موزه‌ای با ساختار ساده و دقیق از یونان باستان به نمایش می‌گذارد.

مواد استفاده شده در ساخت ساختمان موزه:

  • شیشه برای نمای ساختمان.
  • بتن که هسته ی اصلی ساختمان را تشکیل می دهد و برای ستون ها استفاده شده است.
  • سنگ مرمر که برای گالری های استفاده شده است

دانلود نمونه موردی موزه

برنارد چومي تلاش کرده است ساختمان جدید را طوری طراحی کند که در مقابل زلزله مقاومت و تاب لازم را داشته باشد و مدل ستون ها و اندازه ی آن ها را دقیقا مانند پارتنون (Parthenon) که یک معبد و نیایشگاهی باستانی در آکروپولیس ِ آتن می باشد طراحی کند. آثار ارزشمند زیادی را می توان در این موزه مشاهده نمود که از میان این آثار برجسته می‌توان آثاری را از دوران باستان ،رومیان و کلاسیک مشاهده نمود. آثاری که همگی آن ها در آکروپولیس ، پارتنون و دیگر بناهایی که در این شهر وجود دارد کشف شده اند. استفاده نوآورانه از نور طبیعی و فضاهای باز یکی دیگر از ویژگی های کلیدی است، که ترکیبی فریبنده از طراحی مدرن و مصنوعات باستانی را به تصویر می کشد.

 

دانلود نمونه موردی موزه

دانلود نمونه موردی موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل موزه آکروپولیس در یونان به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 37 اسلاید

حجم فایل: 3 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود نمونه موردی موزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *