آرشیو پاورپوینت‌های معماریآرشیو پروژه‌های مرمت ابنیه تاریخیپروژه درس مرمتپروژه مرمت ابنیه تهرانتحلیل پلان معماریدانلود پروژه مرمتدانلود پروژه مرمت ابنیهدانلود رایگان پروژه مرمت

مرمت خانه پروین اعتصامی

مرمت خانه پروین اعتصامی

پاورپوینت مرمت خان پروین اعتصامی

کد:0556

رخشندهٔ اعتصامی معروف به پروین اعتصامی در ۲۵ اسفند ۱۲۸۵ خورشیدی در شهر تبریز چشم به جهان گشود. پدرش یوسف اعتصامی آشتیانی (اعتصام الملک) از رجال نامی و نویسندگان و مترجمان مشهور اواخر دورهٔ قاجار بود. در کودکی با خانواده به تهران آمد. پایان‌نامهٔ تحصیلی خود را از مدرسهٔ آمریکایی تهران گرفت و در همانجا شروع به تدریس کرد. پیوند زناشویی وی با پسر عمویش بیش از دو و نیم ماه دوام نداشت. وی پس از جدایی از همسر، مدتی کتابدار کتابخانهٔ دانشسرای عالی بود. دیوان اشعار وی بالغ بر ۲۵۰۰ بیت است. پروین در فروردین ۱۳۲۰ شمسی به علت ابتلا به بیماری حصبه درگذشت و در قم به خاک سپرده شد.

مرمت خانه پروین اعتصامی

خانه پروین اعتصامی در محله چایکنار تبریز در جانب شرقی پل منصور و حد فاصل این پل و شهرداری منطقه یک تبریز و در کوچه ای به نام ساوجبلاغی ها که اینک به یاد این شاعره ی نام آور کوچه پروین اعتصامی نام نهاده شده  قرار دارد. با توجه به شواهد موجود و ویژگیهای معماری  بنا و قدمت آن به دوره پهلوی اول مربوط می شود. نمای ساختمان آجری و حالت قرینه ای دارد.بنا در دو طبقه (اول و زیرزمین) احداث شده و در نیم طبقه ( بالای طبقه اول) دو اتاق گوشواره (بهار خواب) احداث شده و سردابه و آب انبار بنا نیز در حیاط ساختمان قرار دارد .

در این پروژه طرح مرمت و احیاء خانه ی این شاعر معاصر خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

 پروژه مرمت

مرمت خانه پروین اعتصامی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پروژه طرح مرمت و احیاء خانه پروین اعتصامی

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:70 اسلاید

حجم فایل: 4 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 160000 تومان

مرمت خانه پروین اعتصامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *