آرشیو پاورپوینت‌های معماریبرنامه فیزیکی کتابخانهپاورپوینت تحلیل کتابخانهپلان کتابخانهتحلیل پلان کتابخانهتحلیل پلان معماریتحلیل و نمونه موردی کتابخانهدانلود رایگان پاورپوینت تحلیل کتابخانهدیاگرام کتابخانهنقد و بررسی کتابخانهنمونه تطبیقی کتابخانهنمونه موردی و تطبیقی کتابخانه

دانلود پاورپوینت تحلیل دو کتابخانه در ژاپن به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

دانلود نمونه موردی کتابخانه

نمونه موردی کتابخانه

کد:0520

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو کتابخانه در ژاپن پرداخته شده و همچنین تمامی پلان‌ها و تصاویر به همراه آن ارائه شده است. 

1-کتابخانه دانشگاه هنر تاما

کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زلزله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.

استفاده از تکنولوژی در جهت بازسازی معمارانه الگوهای موجود در طبیعت و همچنین مشارکت سازه و المانهای آن در تعریف فضا و پیوند تفکیک ناپذیر سازه و

معماری شاخصه آثار تویو ایتو است. خلاقیت این معمار ژاپنی در تمامی بناهایی که در مقیاس های مختلف و عملکردهای متنوع در سرتاسر جهان طراحی نموده قابل مشاهده است.

نمونه موردی کتابخانه

2- کتابخانه دانشگاه هنر موساشینو

در مسابقه طراحی ساختمان جدید کتابخانه دانشگاه هنر موساشینو توکیو ژاپن که برخی از معماران صاحب نام ژاپن در آن شرکت داشتند، کانسپت ارائه شده توسط فوجیموتو با عنوان جنگل کتاب، توجه هیئت داوران را به خود جلب کرد.

طرح اولیه کتابخانه دانشگاه هنر موساشینو توکیو، تحت تاثیر کتابخانه دانشگاه تاما اثر تویو ایتو بوده است. این بنا نیز دو طبقه بوده و در ساختار فضایی ساده و روان آن، پیوند با محیط و جلب توجه دانشجویان، از اهداف اصلی طرح بوده است. نکته حائز اهمیت این طرح، ساختار اسپیرال مانند پلان است، به عقیده طراح، مخاطبین کتابخانه تمایل دارند تا در فضایی مملو از کتاب و اسناد خود را گم کرده و تا حد امکان زمان و مکان را فراموش کنند.

 نمونه موردی کتابخانه

نمونه موردی کتابخانه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل دو کتابخانه در ژاپن به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل: 3 
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

نمونه موردی کتابخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *