آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات معماری مرکز مینیاتور ایران

دانلود مطالعات معماری مرکز مینیاتور ایران

مطالعات معماری مرکز مینیاتور ایران

کد: c_115

نقاشی ایرانی تا مدتها محدود به مصور ساختن کتابهای طبی و گیاهان دارویی بود. در این جا اگر بدن مریض نمایش داده می شود، بدون رعایت آناتومی و پرسپکتیو است و مسأله نمایش موضوع است حال به هر صورتی که باشد.

در زمان ایلخانیان ارتباط با کشور چین تأثیرات عمیقی را سبب می شود که هنر چین بر هنر ایران نهاد، نقاشی چینی به علت سکون و بی تحرکی و بدون حالت چهره ها و عدم استفاده از خطوط در چهره برای بیان حالت زمینه مناسبی برای نقاشی ایران در آن روزگار شد و مایه نقاشی ایران گشت. از لحاظ تاریخی مهمترین جریان تکامل نقاشی ایران اقتباس طراحی و رنگ آمیزی و مجلس سازی چینی و تطبیق آن با ادراک خاص هنرمندان ایرانی از فضا و اشکال طبیعی بود. این اقتباس در مدت دو قرن بدست ده ، دوازده نقاش زبر دست تکمیل شد. قدیمی ترین این نقاشان احمد موسی بود که افسانه های بید پای مضبوط در مرقع اسلامبول را مصور کرده است. این هنرمند گلها و درختها و چمن و پرندگان و جانواران کار استادان چینی را در باغی ایرانی نقش کرده است. پس از او شاگردش « شمس الدین » است. دو استاد بزرگ دیگر « میر احمد باغ شمالی» ( خصوصیات هنر ایرانی را جلوه گر ساخت) و «بهزاد» که توانست تعادل زنده ی مجلس را به شبیه سازی و تنوع ترکیب کند.

دانلود مطالعات معماری، رساله معماری، دانلود مطالعات طراحی مصلی، دانلود مطالعات مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین، مطالعات مجتمع آموزشی علوم اسلامی، دانلود مطالعات مجتمع آیننی زرتشتیان، دانلود مطالعات مرکز تربیت مربی، مطالعات مرکز پژوهشی ادیان، دانلود مطالعات مرکز مطالعات محیط زیست، دانلود مطالعات مرکز مینیاتور ایران، مطالعات مجموعه فرهنگی هنری مولانا، دانلود مطالعات مرکز هنرهای سنتی ایران، دانلود مطالعات خانه کاشی و معرق ایران، دانلود مطالعات مرکز آموزش زبان‌های خارجی، دانلود مطالعات طراحی حسینیه

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات معماری مرکز مینیاتور ایران

فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 183صفحه
حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

مطالعات معماری مرکز مینیاتور ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *