آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل پلان موزهتحلیل و نمونه موردی موزهنمونه موردی موزه

دانلود تحلیل و بررسی موزه هنر در پاریس به همراه پلان‌ها و تصاویر

نمونه موردی موزه هنر

تحلیل پلان موزه هنر

کد:0485

پس از موسسه دنیای عرب و بنیاد کارتیه، موزه کوا برانلی، سومین شاهکار خلاقانه ژان نوول (Jean Nouvel) در مرکز فرهنگ و هنر اروپا یعنی پاریس می باشد.

موزه هنر و تمدن‌های آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آمریکا که در مجاورت رود سن در قلب شهر پاریس و به فاصله اندکی از برج ایفل و موزه لوور در زمینی به مساحت دو و نیم هکتار و با زیربنایی معادل سه هزار متر مربع ساخته شده است و توسط دیواره‌ای شیشه‌ای و مرتفع که بر روی آن اطلاع‌رسانی رویدادهای درون موزه نیز صورت می‌گیرد، از شهر جدا می‌شود.

تحلیل پلان موزه هنر

طراحی و ساخت این موزه نیز همچون بسیاری از موزه های معاصر به مسابقه گذاشته شده و در رقابت میان معمارانی نظیر رنزو پیانو و تادو آندو و نورمن فاستر، سرانجام زان نوول با طرحی خلاقانه نظر اکثریت داوران را جلب نمود. طرحی که در آن اهداف و ایده‌های برجسته ای به چشم می خورد. نکاتی نظیر توجه به تکنولوژی روز معماری، احترام به خط آسمان و سیمای شهری پیرامون بنا، معماری رازآلود و معماگونه ای که شاخصه آثار او می باشد و همچنین توجه به مبانی معماری سبز نظیر تلفیق بنا با فضای سبزی پارک مانند و استفاده از دیوارهای گیاه پوش موزه در درون باغی وسیع قرار گرفته است که تمامی مسیرهای حرکتی در آن ارگانیک بوده و مجموعه ای از تپه های کوچک، حوضچه ها، نشیمن ها، درختان بلوط و افرا در آن دیده می شود.

تحلیل پلان موزه هنر

دانلود پاورپوینت موزه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود تحلیل و بررسی موزه هنر در پاریس به همراه پلان‌ها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 30 اسلاید

حجم فایل: 3 
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل پلان موزه هنر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *