آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل و نمونه موردی فضاهای آموزشی و دانشکده

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز نجوم و اختر شناسی کهیل به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پاورپوینت مرکز نجوم و اختر شناسی کهیل

کد:0453

به نظر می رسد در ورای ظاهر کالبدی  آثار “تام ماین” سخن یا اندیشه‌هایی از معمار نهفته است که لزوما در خصوص معماری نمی باشد. آثار دفتر مورفوسیس نمایانگر تفکر نسلی از معماران و هنرمندان آمریکایی است که معماری را محدود به یافتن پاسخ‌هایی برای فرم یا عملکرد نمی دانند و همانطور که تام ماین ذکر می کند؛ معماری منتقدانه ی او در صدد است تا بر مسئله ی خاصی متفاوت از معماری رایج، هنجار و نرمال متمرکز شود. نفس توسعه ی مرزهای مرزهای معماری به تعامات و هنجارهای اجتماعی است که موجب می شود معمارانی چون تام ماین ، رم کولهاوس، هرزوگ و بسیاری دیگر از معماران نسل جوان خود را در قبال رخدادهای فرهنگی، هنری و اجتماعی مسئول دانسته و نقش معماری را در ایجاد تحول در تمام عرصه های ذکر شده پررنگ سازند. با این جود هموراه نقدهای تند و تیز بر آثار تام ماین سایه افکنده و فراز و نشیب های حرفه ای او زیر نظر منتقدین بوده است.

 مرکز مطالعات نجوم و اخترشناسی کهیل در پاسادینا آمریکا (Pasadena USA) یکی از این فضاهای آموزشی می باشد که توسط این معمار برجسته لس آنجلسی در سال 2009 طراحی شد.

تحلیل نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشی، پاورپوینت فضای آموزشی و دانشگاه، تحلیل دانشکده هنرهای زیبا، تحلیل دانشکده هنر خارجی، تحلیل مرکز آموزشی رولکس سوئیس، تحلیل مرکز نجوم کهیل، تحلیل خوابگاه دانشگاه MIT، تحلیل مدرسه باهاوس، تحلیل دانشکده مدیریت اثر فرانک گهری، تحلیل دانشکده هنر در امریکا، دانشکده هنر ییل، تحلیل مدرسه ملی موسیقی در آلمان، تحلیل مهد کودک خارجی، تحلیل دبستان جرارد مولینا،

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مرکز نجوم و اختر شناسی کهیل به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:28اسلاید

حجم فایل:2
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

پاورپوینت مرکز نجوم و اختر شناسی کهیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *