آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل ایرانیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل ایرانینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه هتل فرودگاه امام خمینی تهران

نمونه موردی هتل داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه هتل فرودگاه امام خمینی تهران

کد:0377

این مجموعه در قالب یک کلاستر شامل یک هتل سه ستاره ۱۹۶ اتاقه و یک هتل ۴ ستاره ۲۹۶ اتاقه با مساحت کل ۵۵،۰۰۰ مترمربع با فضاهای خدماتی مشترک و فضاهای میهمان و عمومی مجزا طراحی و ساخته شده است. فضاهای عمومی توسط یک راهرو بین دو لابی به یکدیگر متصل شده اند. ساختمان هتل دارای ۱۲ طبقه است: ۲ طبقه زیرزمین برای پارکینگ و فضاهای خدماتی و پشتیبانی، ۲ طبقه برای فضاهای عمومی شامل لابی ها، ۳ رستوران، کافی شاپ ها، سالن جشن ها، سالن های جلسات، لانج خدمه پرواز، فضای بازی بچه ها، و مرکز سلامت خانم ها و آقایان، یک نیم طبقه برای فضاهای اداری و خدماتی، و ۷ طبقه میهمان.

 اتاق های میهمان مطابق با استانداردهای گروه هتل های اکور فرانسه که یکی از بزرگترین گروه های هتلداری می باشد طراحی شده اند.

این طرح در نگاه اول ظهور و تجلی رنگ در معماری معاصر ایران است و طراح با خرق جسورانه عرف استفاده از رنگ های خنثی در معماری سه دهه اخیر ایران، و چالش بیننده با رنگ های سبز، بنفش، قرمز و زرد درخشان فصل جدیدی از تضاد و تجانس رنگ در معماری را آغاز کرده است که خود نام «طلوع رنگ» را برای آن برگزیده است.

 

نمونه موردی هتل

 

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه هتل فرودگاه امام خمینی تهران به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:63 اسلاید

حجم فایل: 4 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *