آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل و نمونه موردی فضاهای آموزشی و دانشکده

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه اوها

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه اوها

کد:0375

دانشگاه اوها  اولین و معتبرترین دانشگاه کره جنوبی است . دانشگاه تک جنسیتی “اوها” بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی زنان در جهان می باشد که در شهر سئول کره جنوبی ساخته شده است. این مرکز آموزشی در سال 1886 و تنها با یک دانشجو تاسیس گردید، پس از سال ها تلاش در سال 1925 به عنوان کالج و در سال 1945 به عنوان نخستین دانشگاه رسمی در کره جنوبی به ثبت رسید.دانشگاه اوها از معتبرترین مراکز آموزشی آسیا می باشد . بسیاری از مشاهیر و افراد موفق کره جنوبی در این دانشگاه تحصیل کرده اند از جمله نخستین زن کره ای که موفق به کسب مدرک دکتری شده ، نخستین زن قاضی کره جنوبی و بسیاری دیگر.

در این پارک شهری که بر روی بام بخش اصلی ساختمان دانشگاه قرار دارد، مسیرهای تردد پیاده با شیبی ملایم طراحی شده اند. بدین ترتیب علاوه بر دعوت از عموم برای حضور در فضای دانشگاه، این پارک به محلی برای اوقات فراغت دانشجویان تبدیل شده و در عین حال دید به فضاهای آموزشی داخل ساختمان را نیز ممکن می سازد.

کانسپت (concept) طرح و ایده های فضایی “دومینیک پرولت”، در این بنا نیز همچون کتابخانه ملی فرانسه در پاریس بسیار شفاف و در عین حال آبستره (انتزاعی) می باشند.

در این پروژه به تحلیل و بررسی این دانشگاه پرداخته شده و همچنین تمامی  پلانها و تصاویر  نیز در آن قرار داده شده است و خدمت شما عزیزان ارائ گردیده است.

تحلیل معماری دانشکده، پاورپوینت تحلیل فضای آموزشی، نمونه موردی فضای آموزشی، تحلیل مدرسه‌ی باهاوس، تحلیل دانشکده هنرهای زیبای تهران ، تحلیل دانشکده مهندسی خارجی، تحلیل خوابگاه ،

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه اوها به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:47 اسلاید

حجم فایل: 5 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

پاورپوینت تحلیل و بررسی دانشگاه اوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *