آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریسایر بناها

 پاورپوینت دو نمونه غرفه اکسپو میلان 2015 

 پاورپوینت دو نمونه غرفه اکسپو میلان 2015 

پاورپوینت دو نمونه غرفه اکسپو میلان 2015 به همراه پلانها و تصاویر

کد:0364

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه غرفه اکسپو میلان 2015 به همراه تمامی پلانها و تصاویر پرداخته شده است:

1-اکسپو میلان 2015 ـ پاویون آلمان از اشمیتهبر

پاویون آلمان به روشنی با جهت گیری از الگوی غالب اکسپو، شعار “زمینه های ایده” را انتخاب نموده است. آلمان خود را به عنوان “چشم اندازی” پرجنب و جوش و بارور، پر از ایده ی تغذیه انسان آینده نمایش داده است. این پاویون به وضوح نشان می دهد که چگونگی برخورد محترمانه با طبیعت جهت عرضه ی مواد غذایی ما تا چه میزان مهم است؛ در حالی که باردیدکنندگان را دعوت می نماید تا خود دست به اقدام زنند.

بازدیدکنندگان می تواننند از دو مسیر مختلف “زمینه های ایده” را دریابند. کاربران می توانند در امتداد سطح آزادانه ی فوقانی پاویون که با دسترسی آسان آن ها را به استراحت و تفریح دعوت می نماید، قدم بزنند و یا به کاوش در نمایشگاه داخلی پاویون بپردازند که به موضوعاتی چون منابع تغذیه، از تولید مواد غذایی تا مصرف در جهان شهری پرداخته است.

2-اکسپو میلان 2015 ـ پاویون امارات متحده عربی از نورمن فاستر و همکاران

دو دیوار بتنی موج دار، ورودی گمراه کننده ی پاویون امارات متحده عربی در اکسپو 2015 میلان را شکل می دهند که توسط شرکت معماری فاستر و همکاران با توجه به شرایط آب و هوایی هر دو شهر میلان و ابوظبی طراحی شده است. هنگامی که اکسپو میلان به پایان خود برسد، این پاویون به مکانی جدید در امارات متحده عربی منتقل می گردد؛ بنابراین شرکت لندنی فاستر و همکاران طراحی ساختاری مناسب برای هر دوی این سایت های متفاوت را به عهده داشته است.

طراحان، کانسپت خود را از خیابان های سایه انداز موجود در شهرهای تاریخی کویری گرفته اند و راه هایی باریک با دیوارهایی بلند را که در فضای حیاط های سنتی عربی دیده می شود را به آن اضافه نموده اند. فاستر می گوید: “چالش ما، طراحی برای دو آب و هوای متفاوت بوده است. برای ایجاد خنکای طبیعی و فضایی راحت برای بازدیدکنندگان در میلان، بایستی به بازسازی نهایی پاویون در امارات توجه می کردیم؛ جایی که به دلیل شدت تابش خورشید، نیاز بسیاری به ایجاد سایه وجود دارد.”

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه غرفه  اکسپو میلان 2015 به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:60اسلاید

حجم فایل: 1
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 پاورپوینت دو نمونه غرفه اکسپو میلان 2015 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *