آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریسایر بناها

دانلود پاورپوینت خانه ی اپرا زاها حدید به همراه پلانها و تصاویر

دانلود پاورپوینت خانه ی اپرا زاها حدید به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل خانه اپرا زاها حدید

کد:0362

کانسپت خانه ی اپرای گوانگژو اثر زاحا حدید دو صخره در کنار بستر آب بوده، فرم این بنا و گوشه های تیز آن نشان دهنده ی حرکت می باشد.

همچنین این فرم برگرفته از توپوگرافی و زمین شناسی است و نشان دهنده ی تقابل بین معماری و طبیعت است. در طراحی آن به فضاها و سیرکولاسیون داخلی توجه شده است

ویژگی خاصی که این بنا را از دیگر بنا ها متمایز میکند فرم آزاد و رهای آن، آن هم در این مقیاس است که البته اگر با کار های این معمار عرب تبار آشنا باشید خصوصیت ثابت کار های اوست، ولی به گفته ی خود او این پیچیده ترین کاریست که وی تا بحال طراحی و اجرا کرده است. ولی این کار چیز دیگری هم دارد و آن حل شدن بسیار ماهرانه ی فضا های داخلی با فرم کلیست، چیزی که ما معمولا” در کار های فرمال این چنینی کمتر میبینیم و معمولا” معمار رابطه های داخلی خود را فدای فرم جذاب خارجی میکند.کانسپت کلی خانه اپرای گوانگژو –چین- دو صخره در کناره ی بستر آب شهر بوده و سعی زیادی شده تا تحرک و حرکت در آن دیده شود، برای همین کل بنا دارای گوشه های تیز بسیار است که با استفاده از اسکلت پر پیچ و خم فولادیش و فرم های بتنی داخلی اجرا شده است. سطح زیر بنای این مجموعه تقریبا” ۷۰٫۰۰۰ متر مربع است که در تالار اصلیش ۱٫۸۰۰ جایگاه نشستن دارد. این پروژه اوایل سال ۲۰۰۶میلادی آغاز شده بود.

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه ی اپرای گوانگژو زاها حدید به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:58اسلاید

حجم فایل: 2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل خانه اپرا زاها حدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *