آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

دانلود تحلیل هتل خارجی

کد:0349

  • هتل دیاگونال اثر جولی کاپلا در اصلی ترین بلوار شهر بارسلون اسپانیا و در مجاورت برج اگبار (Agbar)، یکی از شاخص ترین بناهای اسپانیا، اثر معمار معروف فرانسوی ژان نوول قرار گرفته است.

این پروژه به دلیل انتقادات زیاد کاپلا پیرامون انتخاب معماران سرشناس بین المللی برای طراحی پروژه های ملی اسپانیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که با توجه به همجواری بلافصل این بنا با اثر نوول، بیم آن می رفت که هتل جزئی از اثر معماری فرانسوی محسوب شود. جولی کاپلا (Juli Capella) در مصاحبه ای بیان می کند: “گمان نکنید معماری محدود به تعدادی معمار سرشناس بین المللی است و قلب معماری خلاقانه تنها در شهرهای پاریس، نیویورک و لندن می تپد. دوران انحصار پروزه های معماری به سر آمده است و شهرها، معماران و نگرش های جدید در حال ظهور است.”

  • هتل واکرهیل شرایتون (Sheraton Walkerhill) در سال 1983 توسط هیریم (Heerim Architects) طراحی و در منطقه ای با طبیعت منحصر به فرد و بر فراز تپه ای در آچاسان کره (Achasan)احداث شد. و در سال 1998 به کلی مورد بازسازی قرارگرفت. از مهم ترین نکات قابل توجه در این هتل نحوه ی گستردگی بنا بر فراز تپه و استفاده ی مناسب از شیب زمین می باشد که در نماها و مقاطع قابل مشاهده می باشند.

حجم اصلی هتل در پلان به صورت مربعی است که ربعی از آن تهی شده و به فضای حرکتی سواره و ورودی اصلی هتل اختصاص یافته است. تعریف ورودی اصلی توسط سقف معلق و دایره ای شکل است که دو تیر استیل آن را قطع می کنند. طبقات اول تا سوم بنا بر فراز تپه ای گسترده شده و فضاهای عمومی نظیر لابی، نشیمن، رستوران و … را در خود جای داده اند.

 

نمونه موردی هتل خارجی
     11

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:39 اسلاید

حجم فایل:3
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 تحلیل دو نمونه هتل خارجی، پاورپوینت هتل خارجی، نمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

دانلود تحلیل هتل خارجی

                                   

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *