آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود تحلیل نمونه هتل خارجی

 

کد:0350

در این پاور پوینت به تحلیل و بررسی دو نمونه هتل خارجی  به همراه پلانها و تصاویر پرداخته شده است.

هتل شرایتوت: هتل شرایتون بیلبائو (Sheraton Bilbao) بخشی از  Ria 2000، طرح توسعه جدید شهر بیلبائو اسپانیا، که توسط سزار پلی تهیه شده بود، می باشد. مساحت سایت پروژه 17650  فوت مربع (تقریبا معادل 1600 مترمربع) می باشد که در منطقه ای از شهر بیلبائو، بعد از موزه ی گوگنهایم و در انتهای بلوار ویکتوریا ماریا در مجاورت رودخانه واقع است.

دانلود تحلیل نمونه هتل خارجی

حفره های ایجاد شده در نما با توجه به منظر بیرونی توده طراحی شده که در طول روز، نور طبیعی را به داخل وارد می کنند و در طول شب مانند فانوس های درخشان در دل تاریکی می درخشند و جلوه متفاوتی به هتل می دهند. از درون، این حفره ها، مناظر بیرونی را شرح می دهند: کوه ها در شمال، پارک در جنوب و رودخانه و شهر قدیمی در غرب، اینها پنجره های اتاق هایی هستند که در پیرامون توده قرار گرفته اند و از میان مشبک های نه تایی که حریم اتاق ها را نیز حفظ می کنند، مهمانان از مناظر متنوع لذت می برند. ریتم های ساده و تکرار شونده در نما از طریق قرارگیری خطی پنجره ها در کنار هم چه به صورت افقی و چه به صورت عمودی به احساس سنگینی توده کمک می کنند. در انتهای توده یک برج قرار گرفته همچون مناره ای است که یک طبقه از کل حجم بلندتر بوده و در بخش فوقانی خود یک سوئیت سلطنتی با تراسی وسیع و چشم اندازی ویژه را جای داده است.

نمونه موردی هتل خارجی

اولین توسعه ی بین‌المللی هتل‌های زنجیره‌ای شرایتون در سال ۱۹۴۹ میلادی و با خرید مجموعه ی هتل‌های زنجیره‌ای کانادایی صورت گرفت و پس از آن نیز به سرعت در سرتاسر دنیا گسترده شد.

 

سوئیس هتل، واقع در مرکز شهر برلین، کشور آلمان، یکی از موفق ترین نمونه هتل هایی است که در مراکز پر ازدحام شهرهای بزرگ بنا شده و ارتباطی مستقیم با بافت های مسکونی، خیابان های پر تردد و مراکز تجاری دارد.

نمونه موردی هتل سوئیس

سوئیس هتل در سال 2001 میلادی ساخته شده است. این هتل عظیم در زمینی با هندسه نامنظم قرار گرفته و از سه طرف توسط خیابان های اصلی شهر محاصره گشته. طراحی هوشمندانه نظام توده و فضای هتل نه تنها باعث شده است که این سه خیابان و دو تقاطع به نحو مناسبی به یکدیگر متصل شوند بلکه موجب تعریف جداره های این سه خیابان به شکل سیال و ارگانیک نیز شده است.

 نمونه موردی هتل خارجی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل:5
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

نمونه موردی هتل

دانلود تحلیل نمونه هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *