آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود تحلیل نمونه خارجی هتل 

کد:0351

دانلود تحلیل نمونه خارجی هتل 

1- هتل هسپریا بارسلونا

ساختمان هتل همگام وسازگاربامحیط زیست است.توجه به نورطبیعی وتغییرات اقلیمی ازخصوصیات بارزاین هتل است.هتل دارای کاربردهای عمومی وهمگانی چون تالارسخنرانی وفضاهای جانبی می باشد.

دانلود تحلیل نمونه خارجی هتل 

طراحی هتل بسیارآشکاروصریح است.ستون های پیش تنیده جلوه ی  بصری ارتفاع واستحکام بناراتقویت می کند.آسانسورها,باکس پله وبرجک های طبقاتی خدماتی تاسیساتی جلوه معمارانه قوی دارند.

2-برج العرب دبی:

لابی آتریوم برج العرب بلندترین آن در نوع خود در جهان است. زیرا در ارتفاع ۱۸۰ متری واقع شده. آتریوم بیش از یک سوم فضای داخل هتل را در برمی گیرد. درحالی که معماری بیرونی هتل یک معماری کاملاً مدرن است، اما معماری داخلی هتل ترکیبی از سبک شرقی و غربی بصورت بسیار لوکس می‌باشد. در لابی نیم طبقه، یک فواره، یک ستاره سه بعدی اسلامی را بوجود می‌آورد.

با وجود اندازه بزرگ برج العرب، تنها ۲۸ طبقه دوبل با ۲۰۲ سوییت دارد. کوچکترین سوئیت ۱۶۹ متر مربع و بزرگ‌ترین آن ۷۸۰ متر مربع می باشد. ستونهای سفید توسکانی و راه پله‌های مارپیچ مرمری با برگهای کار شده بر روی نرده‌ها تأثیر هنر کلاسیک را بر روی طراحی داخلی هتل نشان می‌دهد. حمام های SPA مانند با موزائیک‌های کف و دیوار با شکلهای هندسی عربی، که در تمام ساختمان یافت می‌شود، قابل توجه است. فضای داخلی نیز به واسطه ترکیب تکنولوژی های پبشرفته با ذوق سنتی و بومی در تزیینات و اسباب و اثاثیه آن ، اشرافی ، پر نقش و نگار و مجلل است. تلفیق مکرر عناصر بومی و غیر بومی و قدیم و جدید ، نماد متمایز دبی مدرن است.

 تحلیل پلان هتل

11

 

نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه هتل خارجی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:43 اسلاید

حجم فایل:5
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *