آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل لوتوس به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل لوتوس به همراه پلانها و تصاویر

 

کد:0348

در صحرای ژنگشان(Xiangshawan)، در میان گستره ای از تپه های شنی روان، در منطقه خود مختار مغولستان داخلی، حدود 350 مایلی غرب پکن، در بهار 2013، یک نیلوفر آبی معماری شکوفا شد: هتل نیلوفر آبی کویر. این هتل بخشی از یک اقامتگاه تفریحی جدید ساخته شده در میان دریای وسیعی از تپه های شنی است که به طور فزاینده ای محبوب گردشگران چینی می شود.

شکل لوتوس هتل نه تنها با بیابان می آمیزد، بلکه نمایشی از قدرت  بنا و بیابان محاصره کننده اش است. معماران بنا، از ایده سنتی چینی “زِن” را که هنر تکرار عناصر مشابه است استفاده می کنند. چرخش از مربع ها با درجات مشابه  مثلث هایی ایجاد کرده و فرم را  قوی ترکرده است. سازه بنا شامل چادر های سفید مربع مخروطی  است که با هم در یک شکل دایره ای مرتبط اند و در زاویه 45 درجه چرخش می کنند. این چرخش تولید مربع مثلث ها را می کند که با در نظر گرفتن ساختار، سایه و باد، عملکرد یکپارچه معماری،  فرم، و چشم انداز، فرم نیلوفر آبی را متبلور می کند.

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل هتل لوتوس به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:30 اسلاید

حجم فایل:2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل لوتوس به همراه پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *