آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونیتحلیل و نمونه موردی مجتمع مسکونی و ویلاتحلیل و نمونه موردی مسکونینمونه موردی شهرک مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت تحلیل ویلای کوهسار به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل پلان ویلای کوهسار

کد:0292

علیرضا تغابنی، طراح ویلای کوهسار(رتبه دوم جایزه معمار 91) درباره پروژه خود می گوید: این پروژه در حقیقت حل یک معضل بود. پروژه، وقتی به ما مراجعه شد که اسکلت و دیوارچینی آن انجام شده بود. و یک سالی بود که به دلیل نارضایتی کارفرما متوقف شده بود. در مرکز ویلا وید هشت ضلعی ای وجود داشت که توسط ستون هایی محاط شده بود. و کارفرما از شکل و اندازه وید ناراضی بود و پروژه را خفه و بسته می دید.

تحلیل پلان ویلای کوهسار

دیوارنمای جنوبی به شکل الاستیک به سمت فضای داخلی کشیده شده، جایی که ستون ها را پوشانده و ارتباطی صاف و صیقلی بیین داخل و خارج ایجاد کرده. سطح نمای ویلا جوابگوی نیازهای طرح است و احساس پویایی و سیالیت را در سراسر خانه ایجاد می کند.این استراتژی سازماندهی شده بدنه ای ارایه می دهد که نور،جریان هوا و چشم اندازها را به درون هدایت می کند و ویژگی های مبتکرانه این اثر متمایز را به نمایش می دهد.

پروژه تحلیل ویلاUntitled

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی ویلای کوهسار به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:31اسلاید
حجم فایل:1 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل پلان ویلای کوهسار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *