پروژه تنظیم شرایط محیطیتحلیل پلان معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل دو نمونه موردی مجتمع مسکونی به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی

کد:0276

در این پروژه پارس یونی به تحلیل و بررسی جامعی از دو نمونه موردی مجتمع مسکونی پرداخته است. و در قالب 70 اسلاید پاورپوینت خدمت شما کاربران عزیز ارائه شده است. در ادامه می توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی: مجتمع مسکونی آسمان تبریز

مجتمع مسکونی آسمان تبریز یکی از معتبرترین و شاخص ترین پروژه های مسکونی در سطح کشور است که در منطقه سرسبز و خوش آب و هوای ائل گلی تبریز جای گرفته است. ساخت این مجموعه از سال 1380 شروع شد. این مجموعه دارای 928 واحد مسکونی است. سازه مقاوم در برابر زلزله آن توسط مهندسین مجرب طراحی شده است و معماری داخلی زیبا و مدرن آن، متناسب با نیازهای زندگی امروز با استفاده از مصالح ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی است. فضای سبز زیبا و دل انگیز مجموعه در سوح مختلف سایت و با استفاده از عناصر گیاه، آب، سنگ و … طراحی شده است.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی: مجتمع مسکونی آلبیون از نورمن فاستر در لندن

فرم سیال و منحنی واری که فاستر در طراحی مجتمع مسکونی به تماشا گذاشته است بی ارتباط با قرارگیری این مجتمع در ساحل پیچ در پیچ رودخانه ی تایمز نیست این ایده با زیبایی و وقار تمام در کنار رودخانه نشسته است.

در نمای رو به رودخانه، بالکن ها با حفاظ های شیشه ای ظریف، به فرم منحنی شکل گرفته است، حال آنکه نمای جنوبی ساختمان در یک شبکه نازک آلومینیومی ، پنهان و تنها بوسیله عقب نشینی بالکن ها و پنجره ها شکافته شده است. فرم سقف این مجتمع نیز ادامه شبکه منحنی در نمای جنوبی است و گشودگی هایی که در آن به چشم می خورد . بالکن های واحدهای دوبلکس طبقات آخر می باشند. تکنولوژی این سقف و بازشوهایی که در سقف قرار دارند یکی از پیشرفته ترین سیستم های اجرای سقف می باشد. انحنای توده نسبت به پیاده روی ساحل رودخانه در جهت خلق فضای باز عمومی و تعریف ورودی های اصلی توده بسیار موفق بوده است. این مجموعه از سه ساختمان مجزا تشکیل شده است؛ که به وسیله یک فضای عمومی و مغازه ها و کافه ها به هم متصل شده اند و پارکینگ ها نیز در زیرزمین جای گرفته اند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

نمونه مرودی مجتمع مسکونی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه داخلی و خارجی مجتمع مسکونی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات:70 اسلاید
حجم فایل: 15
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

نمونه موردی مجتمع مسکونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *