آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونیتحلیل و نمونه موردی مجتمع مسکونی و ویلاتحلیل و نمونه موردی مسکونینمونه موردی شهرک مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

کد:0277

این مجموعه ی 220000 متر مربعیِ پیاده محور که به صورت هیبریدی مرتبط شده، در مجاورت محل دیوار قدیمیِ شهر بیژینگ(Beijing) قرار دارد، و هدف از آن مقابله با جریان توسعه های شهری در چین؛ بواسطه ی ایجاد یک فضای شهریِ متخلخلِ قرن بیست و یکمی است، که در ضمن جذابیت از هر طرف به فضای عمومی باز می شود.

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

فضای عمومی شهری، در پیرامون، بالا و از طریق لایه های خاص چند وجهی؛ در کنار تعدد معابر در سراسر پروژه؛ ارتباطی هیبریدی خلق می کنند؛” شهری باز، درون یک شهر”. این پروژه روابط تعاملی را ارتقا داده و برخورد ها را نیز، در فضای عمومی که در شرایط تجاری، مسکونی، آموزشی و تفریحی متنوع هستند، تقویت می کند. مجموعه ی داخلی، یک فضای شهری سه بعدی است، که در آن ساختمان ها در روی زمین، زیر زمین، و بالای زمین؛ با یکدیگر آمیخته شده اند.

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

طبقه ی همکف، تعدادی معابر باز را برای همه مردم- چه ساکنین و چه غیر ساکنین- ارائه می دهد. این معابر یک میکرو اربنیسم(micro-urbanisms) کوچک مقیاس را تضمین می کنند. فروشگاه ها، فضای شهری پیرامون حوض بزرگِ منعکس کننده، را پر جنب و جوش می کنند. در سطوح میانجیِ ساختمان های پایینی، باغ های مرتفع عمومی؛ فضاهایی سبز و آرام را پیشنهاد می کنند. و در بالای هشت برج مسکونی باغ- بام های خصوصی، با پنت هوس ها مرتبط شده اند. تمام عملکردهای عمومی در طبقه ی همکف- شامل یک رستوران، هتل، مدرسه ی مونتسوری(Montessori)، کودکستان و سینما- با فضاهای سبز اطراف پیوند دارند و در این پروژه نفوذ کرده اند.

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

 نمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید
تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:33 اسلاید
حجم فایل:2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل مجتمع مسکونی لینکد هایبرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *