آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت پروژه تحلیل فضای شهریپروژه تحلیل فضای شهریپروژه تحلیل فضای شهری تهرانپروژه تحلیل فضای شهری رایگانپروژه تحلیل فضای شهری میدانپروژه درس تحلیل فضای شهریتحلیل پلان معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل شهرک غرب به همراه تصاویر

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری شهرک غرب

 تحلیل شهرک غرب

دانلود پاورپوینت تحلیل شهرک غرب به همراه تصاویر

کد:0273

مجتمع مسکونی شهرک غرب در شمال غربی تهران‌، با طراحی و معماری مهندسان امریکایی و براساس مدل نمونه برج‌های مسکونی امریکایی ساخته و به همین دلیل نام این منطقه شهرک غرب شد. این شهرک در گذشته از مناطق خوش آب و هوا و محل اسکان خارجی‌هایی بود که وارد تهران می‌شدند.

شهرک غرب در منطقه ۲ شهرداری تهران واقع و دارای هفت فاز مسکونی است‌. از خیابان‌های مشهور شهرک به خیابان ایران‌زمین‌، گلستان‌، مهستان‌، هرمزان‌، زرافشان و گل‌افشان می توان اشاره کرد. که اکثر خانه‌هایی که در این خیابان‌ها وجود دارند ویلایی و شخصی هستند.

از مشخصه این خانه‌ها سقف‌های شیروانی‌ آنها است‌. در کنار این منازل‌، آپارتمان‌ها و برج‌های بلند نیز به چشم می آید؛ مانند برج‌های تهران و هرمزان‌، که قبل از انقلاب اسلامی ساخته شده‌اند. در سال‌های اخیر، وجود مراکز خرید و چند مجتمع تجاری در شهرک غرب‌، باعث شده تا بسیاری برای گذران اوقات فراغت خود از سایر نقاط شهر به این منطقه بروند.
مجتمع تجاری گلستان‌، مجتمع تجاری ایران‌زمین‌، مرکز خرید سپهر و جدیدترین آنها که مجتمع تجاری میلاد نور است‌، با عرضه کالاهای مختلف‌ مشتریان بسیاری دارند.

خیابان‌های بن‌بست بسیاری در این محله وجود دارند که علّت اصلی طراحی آنها به این شکل، بالا بردن امنیت و آرامش هرچه بیشتر ساکنان بوده‌است (ابتدای این بن بست‌ها دارای راهبند و اتاقک نگهبانی است و در انتهای آنها فضای باز دایره مانندی جهت دور زدن خودروها در نظر گرفته شده و پس از آن پیاده رو به فضای سبز یا پیاده روی خیابان اصلی پشت متصل است که در محل تلاقی مجدداً درب فلزی یا اتاقک نگهبانی دیده می‌شود، بدین وسیله کلیه رفت و آمدها در صورت توافق اهالی کنترل می‌شود).

 تحلیل شهرک غرب

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی شهرک غرب به همراه تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:63 اسلاید+ 28 صفحه word
حجم فایل:5
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 تحلیل شهرک غرب

دانلود پاورپوینت تحلیل شهرک غرب به همراه تصاویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *