آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل و نمونه موردی مجتمع مسکونی و ویلاتحلیل و نمونه موردی مسکونینمونه موردی شهرک مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

کد:0268

مجتمع مسکونی چپل (chapeel) در فاصله کمی از شمال غربی مرکز شهر ساوت همپتون واقع شده است. این منطقه در طول جنگ جهانی دوم بارها بمباران شده و از ویرانه های باقیمانده در آن تادهه ی هشتاد محل دفن زباله های شهری بوده است. در دهه ی نود و در پی بروز مشکلاتی در طرح توسعه شهر طرح های مختلفی برای بازسازی این محله مطرح گردید که نهایتا طرح دفتر معماری چت وود پذیرفته شد.

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

باتوجه به قرار گیری سایت در مجاورت خیابان های اصلی و در جهت کاهش آلودگی صوتی ناشی از تردد اتومبیل ها در اطراف سایت یک فضای سبز خطی در طول مجتمع و درحد فاصل آن با بلوار اصلی قرار گرفته است. همچنین ورود سواره به داخل حیاط های مرکزی نبوده و پارکینگ واحدها در زیر حیاط های مرکزی واقع شده است و تنها تعداد معدودی از واحدها پارکینگ اختصاصی در حاشیه ی خیابان های غربی – شرقی سایت دارند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

این راهکار منجربه افزایش امنیت در فضاهای باز برای بازی کودکان و استراحت ساکنین شده است. ایجاد تنوع و طراحی مناسب جداره های بلوک ها از دیگر شاخصه های این مجتمع می باشد. در طراحی نماها از آجرهای تیره، پوشش های چوبی و آلومینیوم و سطوح سفید سیمانی استفاده شده است. در راستای پیروی از اصول معماری پایدار تمامی این مصالح یا از مواد بازیافتی تولید شده اند و یا موثر در کاهش اتلاف انرژی می باشند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:35اسلاید
حجم فایل:1 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *