آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونیتحلیل و نمونه موردی مجتمع مسکونی و ویلاتحلیل و نمونه موردی مسکونینمونه موردی شهرک مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش

کد:0266

شهرآفتاب قدیمی ترین و بزرگ ترین انبوه ساز جزیره کیش با ربع قرن فعالیت در سواحل شرقی کیش و در مجاورت آب های نیلگون خلیج فارس با چشم اندازی رویایی رو به دریا به وسعت 125000 متر مربع قرار گرفته است. شهر آفتاب شگفت انگیزترین فضای زندگی،کار، استراحت، تفریح و ورزش را در اختیار شما قرار میدهد. مزیت اصلی ساحل شرقی کیش،دریای لاجوردی آن و سواحل ماسه ای بی نظیری است که از آرامش کامل برخوردار می باشد.

تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش
در طراحی شهرآفتاب 30% سطح اشغال به ساخت و ساز و 70% به فضای سبز و دسترسی ها اختصاص یافته است.این مجموعه دارای دروازه های ورودی و خروجی و نگهبانی شبانه روزی جهت امنیت ساکنین می باشد.شهر آفتاب از استانداردهای جهانی برخوردار است و با تکنولوژی های نوین توسط پیمانکاران خارجی ساخته می شود.

تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش

لازم به ذکر است ظرف 8 سال گذشته 3 برج 9 طبقه و 6 برج 8 طبقه مسکونی شامل 750 واحد احداث و به مالکین تحویل گردیده که هم اکنون در آنها ساکن هستند.در سال 1391 همچنین تعداد 4 برج 17 طبقه دیگر شامل 480 واحد آپارتمانی در شرف تکمیل بوده و تعداد 10 برج 17 طبقه مسکونی با 150 هزار مترمربع زیربنا در دست احداث می باشد .

تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:26اسلاید
حجم فایل:1 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل مجموعه شهر آفتاب کیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *