دانلود رایگان پروژهسایر رشته هامدیریت

دانلود رایگان پروژه تاثير رفتار كاركنان بر ميزان رضايتمندي ارباب رجوع

کد:D-11

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول- مشتري كيست؟ رضايت مشتري چيست؟ 1
فصل دوم- انتظارات مشتريان و درك آن 11
فصل سوم- شاخصهاي رضايتمندي ارباب رجوع 15
فصل چهارم- ابزارهاي اندازه گيري رضايت مشتري 23
فصل پنجم- رضايت كاركنان در راستاي جلب رضايت ارباب رجوع 29
فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام 34
فصل هفتم- گردآوري نظريات مشتري و نگاهي به يك تجربه 44
فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضايت مشتري و انگيزه هاي اقتصادي تعهد سازمان به رضايت مشتري 51
فصل نهم- طرح تكريم ارباب رجوع و راههاي عملي آن 58
فصل دهم- نتيجه گيري و جمع بندي 70
منابع 79

فهرست جداول و نمودارها
عنوان صفحه
جدول 1- تصميم گيري درباره آنچه كه بايد ارزيابي شود 25
نمودار 1- مزاياي رضايت مشتري 8
نمودار 2- اهميت و برخورد شايسته كاركنان از ديدگاه ارباب رجوع 76
نمودار 3- اهميت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 77
نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با ساير ادارات خارجي از ديدگاه ارباب رجوع 78

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول :دانلود رایگان پروژه تاثير رفتار كاركنان  بر ميزان رضايتمندي ارباب رجوع

دانلود رایگان
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:107صفحه
حجم فایل:200 کیلوبایت

Download_button-12

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *