صنایع شیمیاییشیمی

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری

کد:0233

بتن پلیمری(PC)یا بتن رزینی مواد مرکبی هستند که چسباننده آنها تماماٌ شامل پلیمرهای بتن رزین های مصنوعی ، بتن رزین پلاستیک یا بتن ساده رزینی شناخته شده اند . به دلیل استقاده از پلیمر به جای سیمان پرتلند افزایش واقعی قیمت وجود خواهد داشت لذا پلیمرها فقط باید در مواردی مصرف شوند که بتوان خواص فوق العاده آن ها ، هزبنه دستمزد کمتر در عمل آوری و جابجایی رابا قیمت بالای آن توجبه کرد بنابراین مهم است که یک طراح و مهندس آگاهی کافی از قابلیت PC ها داشته باشد و با توجه به کارا بودن و اقتصادی بودن محصول برای کاربری و محدودیت های ویژه یکی را انتخاب کند.

بتن پلیمری شامل یک پر کننده معدنی و یک چسباننده پلیمری می باشد البته وقتی به عنوان یک پر کننده استفاده شود،ترکیب مورد نظر را به ملات پلیمری نسبت می دهند . پر کننده های دیگر هم شامل مواد زیر می باشند : سنگ های شکسته ،شن، سنگ آهک ، گچ، نرمه سیلیس، گرانیت، کوارتز، رس، کف شیشه ای ، سنگ دانه فلزی و به طور کلی هر ماده خشک ، ضد آب و جامدی می تواند به عنوان پرکننده استفاده شود. در تولید PC  ها یک مونومریا سخت کننده و یک کاتالیزور با پرکننده ها مخلوط می شوند . دیگر مواد متشکله اضافه شده به مخلوط شامل پلاستی سایزرها و ضد آتش ها و گاهی اوقات مضاعف کننده سیلان نیز برای افزایش مقاومت بین ملات پلیمر و پر کننده ها می باشد. ترکیب بتن پلیمری به طور کلی دارای خواص زیر می باشد :

مقاومت خوب در برابر حمله شمیایی و دیگر خورنده ها ، خاصیت جذب آب پایین ، مقاومت خوب در برابر ساییدگی و ثبات و پایداری در مقابل پدیده یخ زدگی و ذوب . همچنین مقاومت بالای بتن پلیمری در مقایسه با بتن سیمان پرتلند اجازه مصرف تا بالای 50 درصد کمتر از مواد را به ما می دهند. این شرایط  باعث می شوند که بتن پلیمری در یک سطح قابل رقابت با بتن سیمان پرتلند در کاربری های ویژه قرار بگیرد.
1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت بتن پلیمری

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:82اسلاید
حجم فایل: 4
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 70000 تومان

دانلود پاورپوینت بتن پلیمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *