پروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب

کد:0207

این نوع اقلیم جلگه های کناره دریای خزر تا کوهپایه های شمالی البرز را شامل میشود.در این نواحی به دلیل کمی فاصله کوهستان و دریا رطوبت تجمع می یابد که به عنوان پیامد آن می توان بارش های قابل ملاحظه ودمای معتدل راذکر کرد.

توزیع مکانی میانگین بارندگی سالیانه درنوارساحلی ازغرب به شرق با کاهش همراه است درحالیکه توزیع زمانی آن وضیعتی کمابیش منظم دارد حداکثربارندگی در پاییزوحداقل آن در بهار اتفاق میفتد.

در بررسی پارامتر درجه حرارت نیز مشاهده میشود که به دلیل رطوبت نسبی بالا وزیاد بودن تعدادروزهای پوشیده ازابر،دمای هوا معتدل ودامنه دمایی محدود می باشد که این وضیعت منجر به تابستان های گرم ومرطوب وزمستان های معتدل با یخبندانهای اتفاقی می گردد.

اقلیم معتدل و مرطوب یا سواحل جنوبی دریای خزر که به صورت نواری بین رشته کوه‌های البرز و دریای خزر محصور شده از جلگه‌های پستی تشکیل شده است که هر چه به طرف شرق پیشروی می‌کند رطوبت و اعتدال هوای آن کاهش می‌یابد. بطور کلی این منطقه کم وسعت‌ترین منطقه اقلیمی ایران است و از دو ناحیه تشکیل شده است:

  1. ناحیه جلگه‌ای: که بصورت نوار باریکی در امتداد دریا گسترش یافته است.
  2. ناحیه کوهستانی شمال رشته کوه البرز: که پوشیده از درختان جنگلی است.

دانلود پروژه اقلیم، دانلود پروژه تنظیم شرایط محیطی، اقلیم معتدل و مرطوب ، پروژه تنوع اقلیمی ایران، اقلیم کرانه دریای خزر، اقلیم گرم و مرطوب

 

1

 

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت اقلیم معتدل و مرطوب

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:50اسلاید
حجم فایل: 3
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *