آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی

تحلیل پلان هتل 5 ستاره خارجی

کد:0141

در این پروژه به تحلیل و بررسی  دو نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی پرداخته شده است. همچنین پلانها و تصاویر هم ارایه شده اند. در ادامه می توانید بخشی از آنرا مطالعه کنید.

نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی

هتل 5 ستاره نیزه:

هتل 5 ستاره لوکس “نیزه” توسط دانشجویان رشته معماری دانشگاه بلگراد در صربستان طراحی شده است.
این هتل به صورت یک آسمانخراش با ارتفاع 201 متر و زیربنای 80000 متر مربع طراحی شده است. این سازه از یک هسته درونی و یک پوسته بیرونی تشکیل شده است. فرم این ساختمان بصورت مارپیچ میباشد. هتل نیزه شامل 7 طبقه با پوشش فضای سبز میباشد که مابین طبقات قرار گرفته است و مهمانان این هتل را به فضایی زیبا و دل انگیز دعوت میکند. این 7 باغ زیبا، تهویه هوای هتل را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند. هتل 5 ستاره نیزه شامل 4 رستوران، 3 کافی شاپ، یک سالن کنفرانس، مرکز درمانی، نگارخانه، کتابخانه، مرکز تجاری و بیش از 250 اتاق می باشد.

نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی

هتل 5 ستاره هیلکس:

شرکت لیزر، هتل 5 ستاره ای را به نام هلیکس، در دوبی دارد.

این ساختمان با داشتن طرحی مارپیچی از نور روز و هوای ساحلی بهره کافی را خواهد برد. در عین حال نمای این بنا از صفحات پلی اتیلینی پوشش داده خواهد شد تا امکان جذب و استفاده از انرژی خورشید و باد برای تامین انرژی هتل فراهم شود.

هلیکس از ۲۰۸ اتاق برخوردار است که هر یکی از این اتاقها به دلیل شکل خاص و نامتوازن هتل از منظره متفاوتی بهره مند خواهد بود. دمای داخلی ساختمان با استفاده از در شیشه ای خودکار و آبشاری که آب آن از دریا تامین می شود تنظیم شده و خنک باقی خواهد ماند.

نمونه موردی هتل 5 ستاره خارجی

تحلیل پلان هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه داخلی و خارجی هتل به همراه پلانها و تصاویر 

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 26 اسلاید
حجم فایل:1  مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

نمونه موردی هتل 5 ستاره، پاورپوینت هتل 5 ستاره، نقد و بررسی هتل 5 ستاره، پلان هتل نیزه، دیاگرام هتل نیزه، پاورپوینت تحلیل هتل نیزه، تحلیل پلان هتل نیزه، پاورپوینت رایگان هتل نیزه، پاورپوینت هتل هیلکس، نقد و بررسی هتل هیلکس، پاورپوینت هتل هیلکس، نمونه موردی هتل خارجی، دیاگرام هتل خارجی، برنامه فیزیکی هتل، ضوابط طراحی هتل، نقد و بررسی هتل،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *