آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل پلان معماریتحلیل پلان و نمونه موردی مجتمع مسکونیتحلیل و نمونه موردی مجتمع مسکونی و ویلاتحلیل و نمونه موردی مسکونینمونه موردی شهرک مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه اشریک اثر لویی کان به همراه پلانهاو تصاویر

پاورپوینت تحلیل پلان خانه اشریک

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه اشریک اثر لویی کان به همراه پلانهاو تصاویر

کد:0135

این اثر را لویی کان بین سال های 1951 – 1961 در آمریکا، پنسیلوانیا طراحی و اجرا کرد. عملکرد های مختلف خانه ی اشریک را می توان به بخش های : اتاق خواب، اتاق غذاخوری،و همچنین یک سالن نشیمن که سقف آن را تا بام بخش دوبلکس خانه ارتفاع یافته تقسیم و معرفی کرد البته درکنار عملکردهای اصلی خانه، فضاهای دیگری همچون لابی، سرویس بهداشتی، اتاق تاسیسات، آشپزخانه در طبقه ی پایین،حمام و اتاقی که برای تعویض لباس طبقه ی بالا پیش بینی شده قرارگرفته اند.در این میان پله ها نقش تقسیم فضای دوبلکس خانه را در سالن نشیمن بر عهده دارند؛دو دودکش هم به شکلی تندیس وار در دو سوی ساختمان طراحی شده اند:یکی به اتاق نشیمن و دیگری به اتاق تاسیسات و اتاق خواب طبقه ی دوم سرویس می دهد.

پاورپوینت تحلیل پلان خانه اشریک

خانه ی اشریک مثال مناسبی است که به وضوح بیانگر نحوه ی سازماندهی لویی کان در پرداختن به ساختار فضا به حساب می آید. ساختار مورد بحث در دوبخش مختلف از کیفیت فضا،ارائه و نظم یافته است : فضای نشیمن و دیگرفضاهای مرتبط با آن، ویا به عبارتی دیگر فضای ” خدمت پذیر ” و فضاهای ” خدمت گزار ” . این دو فضای مطرح شده در خانه ،در چهار بخش و در میان دو دیوار موازی به نمایش درآمده اند .

 نمونه موردی ویلا

پاورپوینت تحلیل پلان خانه اشریک

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه اشریک اثر لویی کان به همراه پلانهاو تصاویر

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:28 اسلاید
حجم فایل:1 مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

پاورپوینت تحلیل پلان خانه اشریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *