آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب به همراه با نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب

کد: c_56

چکیده

کتاب بهترین راه پیوند بین نسلهای اندیشمند در لایه های مختلف تاریخ است. از این رو باغ کتاب پلی دیده می‌شود برای عبور از آنچه که در گذشته داشته‌ایم به آنچه که لایق داشتن آن هستیم. پلی که پایداری آن را پایه های فرهنگ و هنری می‌سازد که از نیاکان پاکمان به یادگار مانده است و نیز پلی بین امروز ایران ما و آنچه که در گستره فرهنگ و علم و هنر بر جهان امروز می‌گذرد. به مثابه دروازه ای به جهانی بالاتر و یافتن مکانی در هزار توی علم و فرهنگ امروز جهان.

از انجا که بزرگان، باغ را در فرهنگ ایران باستان، به مثابه دروازه ای به بهشت و آینه ای از جهان بالا می‌دانند و آرامش باغ ایرانی همواره کانونی سبز و آغوشی دعوت کننده برای گریز از هیاهوی بیرون بوده، در باغ کتاب به بنا نهادن کانونی می‌اندیشیم که ما را از معرکه پر صدا و قیل و قال زندگی ماشینی امروزمان به آرامش آسمانی انیشیدن و بهره بردن از هنر و جوهر اندیشمندان و هنروران ، به کتاب خواندن و حضور در گستره اطلاعات و فرهنگ ببرد. مکانی برای درنگ کردن و نیک نگریستن در انچه که فرهنگ ایران می‌نامیم و دریافتی آنچنان روشن از فرهنگ جهانی که آینده ای به روشنی آفتاب را برای این ملک بتوان متصور شد.

در باغ کتاب، دست آورد انسانها در دستیابی به اعتلای معرفت و حرکت انسانی و تمرین و تکامل اندیشه‌ زیبایی شناختی و زمینه ساز غنی تر ساختن فرهنگ ایرانی است.

حضور در این بوستان، فرصتی برای اندیشیدن و گفتگو، دریافت متواضعانه از دانش و مهر انسانها با چشم اندازی جهانی و بخشیدن سخاوتمندانه هر آنچه آموخته و اندوخته‌ایم به یکدیگر است.

نخستین شکل کتاب ریشه در دوران فراعنه مصر دارد. استفاده از پاپیروس پس از نابودی کتابخانه های بطلمیوس تا زمانی که چینی ها کارگاه کاغذ سازی را بنا کردند ادامه یافت و در پایان قرن نهم، کاغذ تقاضای بسیار داشت.

ویکتور هوگو در کتاب “گوژپشت نتردام” بیان می کند: «این آن را خواهد کشت، کتاب عمارت را خواهد کشت.چاپ معماری را ویران می‌کند.»

کلید واژه ها: باغ کتاب، کتابخانه، تهران، معماری

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود مطالعات طراحی کمپ ترک اعتیاد، دانلود مطالعات فرهنگسرا، دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج، دانلود مطالعات مرکز پژوهشی کودکان، دانلود مطالعات طراحی مهدکودک + نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی موزه ملی بابل(عراق)، دانلود مطالعات نمایشگاه و فروشگاه کتاب، دانلود مطالعات موزه صنایع دستی همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی خانه موسیقی همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه هنرهای تجسمی تهران همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه هنراهای مدرن همراه با نقشه های اتوکدی کامل، دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب به همراه نقشه های اتوکدی

مطالعات طراحی باغ کتاب، ساله طراحی باغ کتاب، نقشه باغ کتاب

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب همراه با نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : word+dwg
تعداد صفحات:118صفحه
حجم فایل:12 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *