آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی مجموعه ورزشی همراه با نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات طراحی مجموعه ورزشی

کد: c_52

چکیده:

سالم زيستن و سلامتي در زندگي امروز بشر از اركان مهم خوب زندگي كردن محسوب مي شود و بدون شك سلامتي وتندرستي براي انسان امروز در محيط خشك و بي تحرك زندگي مي تواند نقش بسيار مهمي در شاد زيستن و افزايش كارايي انسان داشته باشد.

از طرفي برآورده كردن اين خواست و تشويق مردم به ورزش كردن و همچنين تربيت و پرورش استعدادها براي ورزش مستلزم ايجاد فضاهاي مناسب ورزشی مي باشد.

فراتر از هدف والای سلامتی ، کسب نتایج مطلوب در مسابقات در سطوح مختلف کشوری و جهانی می‌باشد. این امر مستلزم برنامه ریزی، استعدادیابی و پرورش استعدادها در طی زمان می باشد.با توجه به اینکه ورزش در کشور ما تاکنون به شکل پایه ای دنبال نشده است و در حال حاضر تبعات این بی برنامگی اثرات خود را بر ورزش کشور نمایان کرده است ، مسئله آموزش پایه ای اهمیت ویژه ای یافته است ، که نیازمند استعدادیابی و پرورش استعدادها می باشد. كمبود مراکز آموزش شنا و فوتبال مجهز در جزیره کیش، نیازمند برنامه ریزی ، طراحی و ساخت این فضاها در جزیره کیش است.

در این تحقیق ابتدا تعاریف و مفاهیم مرتبط با فضاهای ورزشی را مطرح گردیده ، سپس استانداردها و آئین نامه های مرتبط با فضاهای ورزشی مخصوصا استخرها و  مدارس فوتبال بررسی شده است. پس از آن نمونه های مشابه پروژه تحلیل شده است و در ادامه شناخت و تحلیل سایت ارائه گردیده است. در پایان فرایند طراحی پروژه و نقشه های طراحی آورده شده است.

دانلود مطالعات مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین، مطالعات مجموعه فرهنگی آموزشی جوانان، دانلود مطالعات مجموعه ورزشی فرهنگی + پلان، دانلود مطالعات باشگاه سوارکاری + پلان، دانلود رساله مجموعه فرهنگی ورزشی به همراه پلان، دانلود رساله مجموعه ورزشی+ پلان، دانلود مطالعات مجموعه ورزشی بانوان و کودکان، دانلود مطالعات پارک آبی، دانلود مطالعات مرکز ورزش‌های آبی، دانلود مطالعات مجموعه ورزشی + پلان، دانلود رساله مجموعه ورزشی فرهنگی، رساله مجموعه علمی ورزشی بانوان

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

طراحی مجمعه ورزشی، رساله طراحی مجموعه ورزشی، مطالعات باشگاه ورزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی مجموعه ورزشی همراه با نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : word+dwg
تعداد صفحات:157صفحه
حجم فایل:8 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

دانلود مطالعات طراحی مجموعه ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *